Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

potrzebuje kupić 2 laptopy. proszę o poradę.

_karolka_ 07 Wrz 2014 13:20 561 4
  • Poziom 9  
    Witam,
    Zacznę od tego że zupełnie nie znam się na komputerach (chodzi o te wszystkie podzespoły) niestety do tej pory posiadałam razem z mężem samsunga RC720 i jesteśmy bardzo nie zadowoleni z niego. Nie dość ze często były z nim problemy to zaraz po gwarancji siadła matryca a teraz ledwo przędzie. Chcielibyśmy teraz kupić sobie po laptopie tak do 2500 za każdy (jak myślicie można liczyć na jakąś zniżkę w sklepie przy zakupie dwóch) napewno tez kupimy przedłużoną gwarancję ale przechodząc do konkretów.

Laptopy są nam potrzebne do zwykłego użytkowania głównie internet, Skype,czasem oglądanie filmów i żeby posłużył nam trochę dłużej niż 2 lata.
    Najlepiej żeby monitor Większy niż 15 myślę że 17 będzie odpowiednia bo taki mamy w chwili obecnej. A jeśli chodzi o system to zależy co będzie się lepiej opłacać bo może być bez systemu a jak z systemem to najlepiej Windows 7 bo jak ma razie po wypróbowaniu 8 nie mamy jakiś dobrych wrażeń. Dobry procesor aby się nie wieszalo przy otwarciu mnóstwa kart. Dysk może być poniżej 1T, grać nie będziemy także grafika nie musi być jakaś super i nie wiem jak z dyskiem czy ma być hybrydowy czy nie
    Będziemy wdzięczni za podanie jakiś modeli wartych uwagi.
  • Poziom 16  
    _karolka_ napisał:
    a teraz ledwo przędzie

Przepraszam za off topic ale laptop trzeba czasem czyścić ze śmieci internetowych wtedy działa bez problemu.
    Dla zwykłego kowalskiego bez różnicy będzie co kupi byle co z marketu się nada ;)
  • Poziom 10  
    Niestety to pewnie nie to, ponieważ od samego początku nie działał super płynnie
  • Poziom 9