Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung UE46H7000 - Brak możliwości instalacji aplikacji typu Ipla

Zacier 09 Wrz 2014 14:36 3000 13
  • #1 09 Wrz 2014 14:36
    Zacier
    Poziom 8  

    Witam

    Zakupiłem TV Samsung UE46H7000 a w zasadzie jak się okazało jego niemiecki odpowiednik UE46H7090.
    Mam internet, wszystko niby się zgadza, ale nie mogę odnaleźć i pobrać aplikacji (typu Ipla) - wyświetla się chyba "błąd 300" przy próbie ich znalezienia. TV jest przestrojony na Polskę. Mimo wszystko z aplikacji skorzystać nie mogę. Wszyscy umywają ręce (producent, sprzedawca).
    Orientowałem się, że inne serie (również te odpowiedniki niemieckie) nie mają tego problemu.

    Czy można jakoś samemu obejść ten problem czy trzeba czekać na nowsze oprogramowanie?
    Proszę o pomoc.

    Pozdrawiam

    0 13
  • #2 09 Wrz 2014 15:49
    KOCUREK1970
    Poziom 43  

    Nowsze oprogramowanie nic tu nie da, tv nie jest przeznaczony na POLSKI rynek.
    Więc może być problem z instalacja apki, bo po nr seryjnym tv to się nie zgadza.
    A kupiłeś pewnie z Allegro...

    Zacier napisał:
    Wszyscy umywają ręce (producent, sprzedawca).

    Za to co się sprzedaje, odpowiada sprzedawca.
    Jeśli masz na to paragon, fakturę, to zgłaszaj reklamację "niezgodność towaru z umową".

    0
  • #3 10 Wrz 2014 11:31
    Zacier
    Poziom 8  

    Ok, ale wiem, że inne Samsungi, również te z Niemiec nie mają tych problemów. To chyba dotyczy tylko 2 czy 3 serii, poszczególnych modeli.

    Mi trochę wskazywało to na oprogramowanie bo skoro mieszkamy w UE to nie powinno być regionalizacji.

    Szukam jeszcze informacji odnośnie wersji oprogramowania. Może to coś wyjaśni.

    Generalnie problem pozostaje.

    0
  • #4 10 Wrz 2014 11:43
    KOCUREK1970
    Poziom 43  

    Zacier napisał:
    ale wiem, że inne Samsungi, również te z Niemiec nie mają tych problemów

    Może to wyjaśni - cena za dany model tv.
    Zacier napisał:
    Mi trochę wskazywało to na oprogramowanie bo skoro mieszkamy w UE to nie powinno być regionalizacji.

    Tak by się wydawało, ale każdy kraj ma swoje własne prawo, prawa autorskie, patenty itd., warunki danej usługi.
    Zacier napisał:
    Szukam jeszcze informacji odnośnie wersji oprogramowania. Może to coś wyjaśni.

    Musisz szukać u Niemców, bo ten tv jak piszesz pochodzi z tego kraju.
    Zacier napisał:
    Generalnie problem pozostaje.

    I na moje pozostanie trwale nierozwiązany.
    Możesz jeszcze spróbować kontaktu z polskim przedstawicielstwem producenta tv, ale jak znam życie, zapytają o nr seryjny tv i leżysz, bo oni za to nie odpowiadaja.

    0
  • #5 24 Wrz 2014 22:12
    Zacier
    Poziom 8  

    Niestety, jak na razie te odpowiedzi nie pomogły mi ani trochę rozwiązać temat.

    Tylko jedna osoba miała coś do powiedzenia, ale potrzeba byłoby kogoś kto otarł się o temat "głębiej".

    0
  • #6 25 Wrz 2014 19:00
    intenso
    Poziom 38  

    Tu masz podobną sytuację, spróbuj może u Ciebie zadziała. Link

    0
  • #7 10 Paź 2014 09:24
    RafK73
    Poziom 2  

    Dzisiaj pojawiła się aktualizacja oprogramowania. Czy wnosi coś w dziedzinie zmiany regionu dla aplikacji internetowych?
    samsung.com/de/support/model/UE46H7090SVXZG

    0
  • #8 23 Lis 2014 20:13
    Zacier
    Poziom 8  

    Nie wiem o co chodzi ale seria 7 ma jakiś problem. Żadna aktualizacja nie zadziałała.

    0
  • #9 23 Gru 2014 19:46
    parek64
    Poziom 13  

    ja natomiast mam szwajcarski odpowiednik UE46H7080. Ze smartem jest ten sam problem.

    0
  • #10 24 Gru 2014 11:03
    Zacier
    Poziom 8  

    Seria 7000 została niestety zapomniana przez producenta. I jak można sobie poradzić z innymi seriami (śledztwo w toku ;)) tak z 7000 nie zrobimy nic. Żadna aktualizacja softu, zmiana w menu serwisowym - nic nie pomaga.

    0
  • #11 05 Lut 2015 15:01
    misiu75
    Poziom 2  

    Kolego "Zacier" poradziłeś sobie już z tym TV?
    Chodzą polskie ?

    0
  • #12 17 Lut 2015 18:58
    Zacier
    Poziom 8  

    Próbuję, próbuję i nic.
    Widać seria 7 jest dla producenta za "niska" żeby poprawnie działała i w Polsce.
    Samsung obecnie koncentruje się na aplikacjach zapodających reklamy w materiały video z komputera czy dysków przenośnych - to na pewno będzie działało nawet w TV Samsunga bez netu, jakoś sobie poradzą ;)

    Pozdrowienia dla użytkowników serii 7.

    0
  • #13 26 Paź 2015 21:08
    criter
    Poziom 10  

    Witam,
    troszkę późno ale na temat- stanowisko Samsunga jest takie samo, iż aplikacje nie będą działać... Co więcej po ostatniej aktualizacji wszystkie polskie aplikacje znikły...
    Sam z tym walczę od pewnego czasu, ale bezskutecznie...

    Rada z działu supportu Samsunga jest by kupić sobie "polski" telewizor

    Zacier - mam prośbę - możesz umieścić zdjęcia Service Menuod twojego UE46H7090, prawdopodobnie przy Factory Reser coś źle kliknąłem i nie działa mi drugi pilot...

    0
  • #14 25 Lip 2016 10:58
    Zacier
    Poziom 8  

    Temat aplikacji niestety nie do rozwiązania w tej serii.

    Zobaczymy jak poradzi sobie producent w nowych seriach.
    Uważam, że wystarczyłaby stosowna informacja, że TV kupione poza krajem przeznaczenia nie będą działać w innych krajach w 100% Smart.

    0