Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Automatyczna blokada komórek w Excelu

MalaMalunia 11 Wrz 2014 09:25 903 1
  • #1 11 Wrz 2014 09:25
    MalaMalunia
    Poziom 1  

    Witam,
    mam pytanie. Czy da się tak sformatować plik w excelu żeby po wpisaniu danej w komórce w kolumnie automatycznie zablokowały się inne komórki w tej kolumnie??
    Przygotowuje plik urlopowy, i chodzi o to że jeżeli jeden pracownik ma zaznaczony urlop danego dnia (np. krzyżykiem "x") to inny już nie może dostać urlopu tego samego dnia. Więc potrzebuję żeby te inne komórki przy pracownikach automatycznie się zablokowały i żeby nie dało się w nie już nic wpisać. :)

    0 1