Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Bezprzewodowa myszka HP - Nie działa, nie świeci laser, nowa.

11 Wrz 2014 10:04 2664 14
  • Poziom 7  
    Witam

dostałem nową myszkę bezprzewodową HP Touch To Pair, nie mam możliwości oddać ją na gwarancję, a niestety nie działa, tak jak pisałem jest nowa i nie reaguje gdy włączam ją, ani nie wykrywa jej laptop gdy włączam przycisk connect na niej.

W środku coś latało, więc ją rozkręciłem i zrobiłem zdjęcia, na pierwszym zdjęciu jest ten latający element.

Jakby co to sprawdzałem kilka baterii i efekt taki sam, czyli brak reakcji, nie znam się na elektronice, ale mój ojciec jakby co lutownicą potrafi działać, toteż liczę tutaj na jakąkolwiek pomoc, bo może coś się oderwało, ale tak jak mówię, nie znam się na tym i nie wiem nawet co sprawdzić, z góry dzięki za ewentualna pomoc.
  • Poziom 43  
    To wygląda na fragment z tego przełącznika SW1 ale w nim jeszcze czegoś brakuje.
  • Poziom 7  
    No jak rozkręcałem, to tylko to wypadło z myszki, nic więcej.
  • Poziom 7  
    Jeśli jest to coś z przełącznikiem, to byłbym w stanie to naprawić? bo to w zasadzie ma sens iż nie mogę jej włączyć i tylko w tym tkwi szkopuł, tylko jak to naprawić...
  • Poziom 43  
    Nie możesz jej włączyć bo mysz ma uszkodzony włącznik. Według drugiego zdjęcia zewrzyj środkowe wyprowadzenie włącznika z lewym. Jeżeli mysz jest sprawna to powinna wtedy zacząć działać.
  • Poziom 7  
    Ale jak zewrzeć? nie chcę tego wyrwać, przepraszam za takie pytania, ale jestem kompletnym laikiem, łapie sens tego by to złączyć, ale jak?
  • Poziom 43  
    Napisałeś, że Twój ojciec włada lutownicą. Należy więc zlutować środkowe wyprowadzenie włącznika z lewym. A potem, po włożeniu baterii sprawdzić czy mysz działa.
  • Poziom 7  
    Aha, ok dzięki :)
  • Poziom 7