Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
PCBwayPCBway
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Płytka drukowana pobrudzona markerem - jak usunąć zabrudzeni

28 Kwi 2005 18:26 3716 7
  • Poziom 20  
    Witam!
    Otóż zacznę że jestem początkujący: wytrawiłem płytkę drukowaną i chciałem wyczyścić ścieżki z markera. No więc wziąłem rozpuszczalnik do paznokci i niestety marker mi się rozmazał :-( . Bardzo nieestetycznie to wygląda a płytkę muszę dać do szkoły na ocenę. Jak można usunąć pozostałości po markerze na płytce - próbowałem pocierać rozpuszczalnikiem, proszkiem i nic.
    Proszę o pomoc!
  • PCBwayPCBway
  • Poziom 18  
    ja zawsze robie rozpuszczalnikiem do paznokci i na poczatku mi sie rozmazuje ale po ponownym przeczyszczeniu nowym namoczonym wacikiem juz schodzi!!! Moze wiecej zmywacza??
  • PCBwayPCBway
  • Poziom 29  
    Weź nieco wiecej zmywacza do paznokci lub skorzystaj z innego rozpuszczalnika.
    Możesz spróbowac też umyć izopropanolem.
    Wszystko zależy głównie od tuszu stosowanego w Twoim markerze.

Powodzenia !
  • Poziom 20  
    No wziąłem nową ściereczkę i nie chce schodzić :-(. Czyściłem chyba z 20 min i nic. Czy taki normalny rozpuszczalnik byłby lepszy od takiego do paznokci?
  • Pomocny post
    Poziom 42  
    Spróbuj nitro albo tri albo acetonem, zmywacz do paznokci jest do paznokci a nie do płytek drukowanych, bo ma w sobie dodatki z witaminami i inne zbędne składniki.
  • Pomocny post
    Poziom 34  
    Wielokrotnie czyściłem zwykłym denaturatem i zawsze było OK. schodzi nawet specjalny marker do malowania płytek Tanio a jeszcze jak ktoś chce to likier można łyknąć!
  • Poziom 20  
    Dzięki za wszystkie odpowiedzi :-) . Z problemem się uporałem - wytrawiłem nową płytkę i wyczyściłem denaturatem i teraz jest ok.
    Pozdrawiam
  • Poziom 20