Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

MAN D0836 LFL 02 - jaki układ paliwowy?

licz3 13 Wrz 2014 07:03 1233 6
  • #1 13 Wrz 2014 07:03
    licz3
    Poziom 12  

    Witam! Mam pytanie o silnik jak w temacie MAN D0836 LFL 02, 6 cylindrów, 6871 cm3. EURO 3.
    Proszę o informacje jaki układ paliwowy stosowany jest w takim silniku i jak z jego awaryjnością?
    Z góry dziękuję i pozdrawiam.

    0 6
  • #2 14 Wrz 2014 07:30
    maher440
    Poziom 15  

    Rotacyjna pompa wtryskowa sterowana prawdopodobnie elektronicznie(nie jestem na 100% pewien w e2 miałem mechanicznie).Wtryskiwacze tradycyjne,na pewno układ tańszy w naprawie od CR.Pompa na dobrym paliwie powinna 600tyś. wytrzymać.

    0
  • #3 14 Wrz 2014 14:20
    saron22
    Specjalista - Samochody Ciężarowe

    W D0836LFL02 siedzi pompa VP44 więc wcale nie tak mało awaryjna i wcale nie tak tania w naprawie. Pompa VP44 jest już dość wrażliwa na jakość paliwa.

    0
  • #4 14 Wrz 2014 17:04
    licz3
    Poziom 12  

    Dzięki kolego saron, właśnie tego się obawiałem, nie słyszałem o tych pompach dobrych opinii i miałem nadzieję, że może tu było inne rozwiązanie. Wg serwisu tych pomp reklamującego się w internecie wytrzymują po 200 000.. Do tej pory tabor oparty w 100% na mercedesie i układach PLD, z którymi nie było najmniejszego problemu.

    0
  • #6 14 Wrz 2014 22:07
    saron22
    Specjalista - Samochody Ciężarowe

    Żeby uściślić to wg mnie te układy w tego typu autach nie są jakieś wybitnie awaryjne ale usterki się zdarzają i często nie są ani proste ani tanie do usunięcia. Ale dość sporo tych aut jeździ i jeździło i jakoś sobie radziły.

    0
  • #7 15 Wrz 2014 09:09
    serwis_gh
    Specjalista - układy wtrysku Diesel

    Masz racje saron22. Koszt naprawy pompy to równowartość 3 wtryskiwaczy CR. Z czasem zawsze coś się psuje w układzie paliwowym, największym graczem jest jakość paliwa oraz dbałość o ten układ (filtry, czas miedzyobsługowy)

    0