Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zmiana Windows 7 z 32 bit na 64 bit .

13 Wrz 2014 10:51 3174 23
  • Poziom 10  
    Witam, mam zamiar zmienić windowsa tak jak w temacie. Problem w tym, że nie wiem czy sobie poradzę, jeszcze nigdy nie stawiałem windowsa, nie mam zbytnio doświadczenia. Wiem, że mam możliwość takiej zmiany. Prosiłbym o dokładne instrukcje, co do deinstalacji starego i stawiania nowego systemu i instalacji ewentualnych sterowników. Mam Windows 64 bit, na płycie DVD. Pozdrawiam.
  • Pomocny post
    Poziom 34  
    Wkładasz płytę do napędu. Ustawiasz w BIOS First Boot Device na napęd DVD. Akceptujesz F10. Po restarcie zapyta czy uruchomić z płyty, więc akceptujesz. Instalator prowadzi za rączkę aż do momentu wyboru partycji. Tam zaznaczasz dysk C. Formatujesz. I instalujesz podając klucz. Po zakończeniu instalacji aktywujesz system telefonicznie lub on-line.
  • Poziom 10  
    Ok dzięki, ale powoli ;) Wkładam płytę na włączonej jeszcze 32. Co się wtedy stanie ? No bo BIOS jest podany na ekranie rozruchowym, który pojawia się na chwilę tuż po włączeniu komputera, tak ? Wolałbym raczej dowiedzieć się wszystkiego przed instalacją, nie chcę później nie potrzebnych niespodzianek :)
  • Poziom 10  
    Mniej więcej już mam trochę wiedzy na ten temat, zastanawia mnie jedna rzecz, mianowicie format. Mam Dysk 500 GB, dokładniej tam 470 z kawałkiem, w tym 3 partycje . C jako systemowy, D i E. Przed instalacją 64 bitowego, muszę sformatować wszystkie trzy ? Kolejność ma znaczenie ?

Czy przed formatem, w BIOSie muszę ustawić odczytywanie najpierw z płyty dvd ?
  • Poziom 34  
    Do BIOS wchodzi się zazwyczaj klawiszem DEL. Włączając komputer szybko klikaj w ten guzik. Jak się pojawi niebieskie tło to dobrze trafiłeś. Tam zmień to co wyżej napisałem.