Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Nc+ sygnał na 3TV? - jak rozdzielić, czego potrzebuję?

zebe83 16 Sep 2014 23:15 20040 10
Renex
    zebe83
    Level 9  
    Witam,

Nie udało mi się znaleźć na forum, więc zakładamnowy temat.
    Z góry uprzedzam że jestem zupełnym laikiem, więc proszę o wyrozumiałość

Potrzebuję rozdzielić sygnał na 3 TV, tak aby na każdym można było oglądać oddzielny kanał. Urządzenia jakimi dysponuje są na schemacie Nc+ sygnał na 3TV? - jak rozdzielić, czego potrzebuję?

telewizja Nc+ niestety nie chce mi sprzedać 3 karty Cameleon:(
    Ich propozycja to zmiana umowy na nową i wzięcie w dzeierżawę tych nowych turboboxów i wtedy wg nich jest opcja podłaczenia 3 tv.

Problem polega na tym że nie mam wyprowadzonego kabla ethernetowego we wszystkie miejsca gdzie stoją telewizory, a jest on niezbędny aby zrobić multiroom wg ich nowego działania.

Pytanie czy jestem w stanie bez kładzenia kabla ethernetowego rozdzielić sygnał na 3 tv. Jeśli tak to w jaki sposób? Jakich urządzeń potrzebuję?
  • Renex
  • Renex
    [QQQ]
    Level 17  
    Nie masz CO rozdzielać bo masz POCZWÓRNY ( konwenter quad ) sygnał - czyli łączysz wyjście z konwentera z gniazdkiem i gotowe ( wykorzystujesz 3 wyjścia a czwarte zostaje na zapas ;). Ale to nie wystarczy aby nowy multiroom z nc+ działał ( wymaga ethernetu lub WiFi ). Oczywiście przy każdym gniazdku NIEZBĘDNY jest dekoder lub karta. Innymi słowy jeśli nie masz dodatkowej karty NIC nie wymyślisz.

Moderated By telesat1:

Kolejna szkodliwa porada.
    Czytamy dokładnie i ze zrozumieniem zapytania.
    Użytkownik posiada dwie karty i do rozdziału uprawnień wystarczy spltrer bezprzewodowy. Niezbędny jest dekoder i karta.
    Następne będzie ostrzeżenie. Regulamin p. 3.1.11, 3.1.13. 3.1.17.

zebe83
    Level 9