Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mitsubishi Carisma 1 8 1 i 2 cylinder zalewa paliwem

Marci92 18 Sep 2014 07:53 3192 11
  • #1
    Marci92
    Level 9  
    Witam, jak w temacie, pacjent Mitsubishi 1.8 GDI. Auto zalewa na 1 i 2 cylindrze, kopci na biało, lecz to z powodu nie spalonego paliwa. Kolektor ssący cały czarny i mokry, przepustnica również raka była, lecz została wyczyszczona. Auto na wolnych obrotach potrafi chodzić, lecz po przekroczeniu 3 tysięcy obrotów auto przestaje chodzić na wszystkie gary i bardzo dymi na biało. Iskra jest.
    Czekam na jakieś opinie i porady. Pozdrawiam.
  • #2
    manta
    VIP Meritorious for electroda.pl
    A co sprawdziłeś?
  • #3
    Marci92
    Level 9  
    Sprawdziłem czy przypadkiem kolektor wydechowy nie jest zapchany. Przekaźnik od wtrysków również sprawdzony . chce sprawdzić. wtryski lecz to dopiero w sobotę.Pozdrawiam
  • #4
    Strumien swiadomosci swia
    Level 43  
    Kolego mysle że nie masz LPG.

    Sprawdz czy wtryski podają paliwo i jak czy też są na stałe wysterowane.

    Wtryski trzeba wyciągnąć wraz z listwą.
  • #5
    Marci92
    Level 9  
    Wczoraj znalazłem chwilę czasu i zmierzyłem ciśnienie sprężania które było :
    1-17
    2-14,5
    3-14
    4-14
    Żeby nie było paliwo odłączone podczas pomiaru . Dodam iż pomiaru mogłem dokonać tylko na zimnym silniku gdyż ,auto wczoraj już przestało palić. zalewa świece i tyle. Najbardziej mokre to 1 i 2 cylinder.

    Jak by na pierwszym cylindrze zawory były do regulacji.
    Tak mam w planach sprawdzić w ten sposób wtryski. Zastanawia mnie też kolor iskry na świecach ,taki czerwony. Myślę ,że trzeba zacząć od regulacji zaworów , i przy okazji zobaczyć wtryski . Cewki zostały sprawdzone i są sprawne .
  • #6
    Daro122
    Level 31  
    Dzieje się tak samo z siebie , czy po czyjejś interwencji .
  • #7
    Marci92
    Level 9  
    Witam. Auto postało i przestało odpalać .Łapie ale nie zapala. Świece mokre
  • #8
    Daro122
    Level 31  
    Piny
    1 pierwszy wtrysk
    2 trzeci wtrysk
    14 drugi wtrysk
    15 czwarty wtrysk
    zobacz czy masz sterowanie wtryskami
  • #9
    Marci92
    Level 9  
    Witam . Sterowanie wtryskami jest . Dziękuje za info co do pinów.
    Po zmianie świec auto odpala lecz strasznie kopci na biało i nie wkręca się na obroty.
    Zmierzyłem opór na potencjometrze przepustnicy według Workshopdaty opór powinien wynosić od 1800-2000 omów. Mój opór wynosi 865 omów. Więc jutro podmienię potencjometr . Może daje sygnał do komputera o złym położeniu przepustnicy i komputer źle steruje mieszanką. Pozdrawiam
  • #10
    Daro122
    Level 31  
    Pięć dni i dopiero teraz zająłeś się świecami ,ręce opadają ,nie ruszaj potencjometru . Pewnie zalałeś paliwa z jakiejś cudownej okazji , założe się że śmierdzi ropą.
  • #11
    Marci92
    Level 9  
    Dopiero usiadłem do tego auta. Grzebałem w miedzy czasie po 30 min . Dzisiaj dopiero poświęciłem kilka godzin . Autko jest zalane 98.

    Dodano po 2 [minuty]:

    napisze sprostowanie,żeby nie było że przez kilka godzin siedziałem i dowiedziałem się tylko o świecach .
  • #12
    Marci92
    Level 9  
    Witam . Auto dzisiaj zostało naprawione . Mianowicie wymienione zostały świece na nowe i potencjometr przepustnicy . Potencjometr dawał sygnał do Ecu ,o maksymalnie otwartej przepustnicy . Auto nie kopci ,wkręca się na obroty i równo chodzi. Pozdrawiam i dziękuję za opinie i sugestie .