Witam...
Mam problem z Corsą C z 2004 roku. Przebieg na liczniku 185 tysięcy, myślę że realnie ponad 200 tysięcy.
Podczas wolnej jazdy po nierównościach słychać stuki, jest to prawdopodobnie maglownica. (Końcówki drążków miały luz, wymieniłem stuki nie ustąpiły) reszta zawieszenia wydaje się być sprawna. Samochód badania na stacji kontroli pojazdów przechodzi bez problemów.
Na postoju, (silnik zgaszony) ruszając szybko kierownicą w lewo i w prawo również słyszę stuki, jednak najbardziej słyszalne jest to przy wolnej jeździe po nierównościach. Myślę, że stuka coraz bardziej.
Prawdopodobnie czeka mnie regeneracja lub wymiana maglownicy (dość słynny problem w tych samochodach).
Mam pytanie do bardziej doświadczonych użytkowników forum, czy stuki maglownicy są niebezpieczne? Zastanawiam się czy wymieniać ją teraz czy po zimie. (Chociaż w zimie drogi w mojej okolicy nie są zbyt gładkie i równe, koleiny itp więc maglownica z luzami pewnie dodatkowo oberwie).
Nie zauważyłem gorszego prowadzenia samochodu przy większych prędkościach, może minimalnie gorzej trzyma się w zakrętach ale to nie jest pewne odczucie.
Proszę o rady.
Dziękuje.
Mam problem z Corsą C z 2004 roku. Przebieg na liczniku 185 tysięcy, myślę że realnie ponad 200 tysięcy.
Podczas wolnej jazdy po nierównościach słychać stuki, jest to prawdopodobnie maglownica. (Końcówki drążków miały luz, wymieniłem stuki nie ustąpiły) reszta zawieszenia wydaje się być sprawna. Samochód badania na stacji kontroli pojazdów przechodzi bez problemów.
Na postoju, (silnik zgaszony) ruszając szybko kierownicą w lewo i w prawo również słyszę stuki, jednak najbardziej słyszalne jest to przy wolnej jeździe po nierównościach. Myślę, że stuka coraz bardziej.
Prawdopodobnie czeka mnie regeneracja lub wymiana maglownicy (dość słynny problem w tych samochodach).
Mam pytanie do bardziej doświadczonych użytkowników forum, czy stuki maglownicy są niebezpieczne? Zastanawiam się czy wymieniać ją teraz czy po zimie. (Chociaż w zimie drogi w mojej okolicy nie są zbyt gładkie i równe, koleiny itp więc maglownica z luzami pewnie dodatkowo oberwie).
Nie zauważyłem gorszego prowadzenia samochodu przy większych prędkościach, może minimalnie gorzej trzyma się w zakrętach ale to nie jest pewne odczucie.
Proszę o rady.
Dziękuje.