Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW phaeton - Nie działający wyświetlacz główny i kręcący zegar

20 Wrz 2014 10:40 3603 4
  • Poziom 2  
    Panowie mam ten sam problem z moim Phaetonem 4,2. odkąd go kupiłem czyli prawie rok.
    Problem z rozładowanym akumulatorem od elektroniki (dużym) podczas trasy zawsze się rozładowywał i auto wariowało kręcący się zegar gasnący panel, nie można było sterować klimatyzacją nawet jak się zaświecił szanowny wyświetlacz. Kilka dni temu akumulator się rozładował więc chciałem go naładować no i zaczęło się , a więc zaczęły migać tylne lampy i włączyły się wentylatory na zimnym silniku. Było to spowodowane niskim napięciem. Mierząc ładowanie prawy 14,4 lewy 13,2 . Myśląc chciałem sprawdzić ładowanie na podszybiu na rozgałęzieni a tu niespodzianka kabel który idzie do prawego akumulatora stopił plastikową osłonę dosłownie plując na niego skwierczało groziło pożarem auta.Nie wąchając się zawiozłem auto to mechanika który się zna troszkę na tych autach . Diagnoza konieczna wymiana kabla zasilającego duży akumulator. Nowy zamówiony założony nic się nie grzeje ładowanie wzrosło do 13,8v . Niestety wyświetlacz gaśnie dalej a klimatyzacja nie da się sterować. Nie mam siły już do tego auta choć nie wyobrażam sobie jeździć innym. Czy ktos jest w stanie pomóc w tym temacie?
  • Sklep HeluKabel
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    No dobrze, a jakaś diagnostyka? Jakieś pomiary? Auto jest nieco skomplikowane i nie każdy elektryk chce się brać za porządną diagnostykę. Stąd też i ceny naprawy tego auta wyższe niż przeciętne. Jak chcesz cieszyć się sprawnym autem, należy pojechać do fachowca. Serwisy ASO też często wymieniają cale podzespoły, z nadzieją, że trafią w uszkodzony.
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 2  
    Auto jest naprawdę u bardzo dobrego fachowca ma sprzęty i wiedzę. Diagnostyka nie wskazała nic niepokojącego co mogło by się do tego przyczyniać.
  • Poziom 2  
    Witam wszystkich .
    Problem został rozwiązany przyczyną tych wszystkich opisanych prze zemnie problemów był główny. kabel idący od alternatora rozrusznika do podszybia do rozgałęźnika .Wystarczyło po wymianie kabla zrestartować kompa doładować akumulator
    Teraz ładowanie 13,9v wszystko działa jak należy nic nie świruje jestem lżejszy o 1100zł.
  • Poziom 1  
    Witam serdecznie
    Mam problem z v10 2006 rok . jadąc zaświeciła mi się kontrolka od przepalonej żarówki ,zjechałem na parking zgasiłem silnik i po ponownym odpaleniu auta,kontrolka zgasła ale też zgasła mi centralna konsola razem z podświetleniem ,nie można sterować klimą i całą resztą nie działa radio itp , auto funkcjonuje normalnie .poza konsolą .Proszę o pomoc .bezpieczniki sprawdzone są ok. naczytałem się już wiele i myślę że problem jest po stronie prądu . I czy mogę poruszać się takim autem?.zdarzyło się to w dzień wyjazdu do Chorwacji na urlop i boję się jechać tak autem .