Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
SEW Eurodrive
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Combo C - immobilizer błędy 1615 i 1616

Student161616 20 Wrz 2014 18:19 5706 10
  • #1 20 Wrz 2014 18:19
    Student161616
    Poziom 9  

    Witam, zwracam się z ogromną prośbą o pomoc. Otóż kilka dni temu podczas normalnego uruchamiania silnika zaświeciła się kontrolka od elektrycznego układu silnika (samochód z kluczykiem) samochód odpala i gaśnie po 2-3 sekundach. Nigdy takiego przypadku jeszcze nie miałem. Próbowałem już odpinać akumulator, ładowałem go, próbowałem na zapasowych kluczykach. Przeglądałem przewody GMlan (chyba to tzw. can) idące od
    ECU-->ABS-->BCM-->zestaw wskaźników

    Z czytałem błędy metodą gaz-hamulec wy mrugało
    P1615 Nieprawidłowe ID pojazdu z modułu sterowania nadwoziem
    P1616 Nieprawidłowy kod identyfikacji pojazdu ze sterownika zestawu wskaźników


    00174 - Nieprawidłowy sygnał temperatury chłodziwa
    Nie występuje
    00177 - Obieg prądowy czujnika poziomu paliwa - wartość poza wymaganym zakresem
    Nie występuje
    Te dwa ostanie udało mi się skasować.


    Na internecie wyczytałem żeby przeprogramować immobilizer, zrobiłem to za pomocą op-com.


    Zamieszczam Logi:
    :arrow: Z ECU: --->musiałem wybrać inny silnik niż 1.6 yng ponieważ w op-com nie wyświetla mi nic w blokach-pomiarowych.
    Proszę zobaczyć na ostatnie 4linijki ponieważ zdaje się mi że tutaj leży jakiś problem.

    Wybrany model>,2006,Combo-C,Silnik,Z 16 SE


    Sterownik


    Klucz #1: EF


    Klucz #2: 8F


    Ustawiony normalny parametr synchronizacji.


    VIN: W0L0XCF0663011771

    RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: S001000034

    ProgrammingDate: 20070606

    systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 011E243980

    vehicleManufacturerECUHardwareNumber 28019046 CC

    systemSupplierECUSoftwareNumber: FDVB

    systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0004

    exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D05010

    systemNameOrEngineType: Z16YNG

    Identyfikator: 1E5C

    CalibrationDate: OP32A18

    Dane z bloków pomiarowych:

    Napięcie akumulatora,11.5 V - :arrow: napięcie niskie ponieważ pół dnia próbowałem uruchomić autko

    Glówny przekaznik,Nieaktywny

    Przekaźnik pompy paliwa,Nieaktywny

    Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),0.98 V

    Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.47 V

    Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu,0 %

    Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Aktywny

    TP (pozycja przepustnicy) czujnik 1,0.88 V





    TP (pozycja przepustnicy) czujnik 2,4.10 V

    Obliczona pozycja przepustnicy,15 %

    Położenie przepustnicy,Bieg jalowy

    Prędkość silnika,0 obr/min

    MAP Sensor (Ciśnienie absolutne rury ssącej),4.68 V

    MAP Sensor (Ciśnienie absolutne rury ssącej),98 kPa

    Temperatura cieczy chłodzącej,2.09 V

    Temperatura cieczy chłodzącej,17 °C

    Temperatura powietrza wlotowego,3.08 V

    Temperatura powietrza wlotowego,15 °C

    Sensor zbiornika paliwa,1.23 V

    Sensor zbiornika paliwa,15 Mala predkosc

    Ciśnienie oleju,Zmniejsz. cisn.

    Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny

    Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0.9 V

    Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),560 kPa

    Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny

    Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny

    Przełącznik sprzęgła,Nie zaprogr.

    Prędkość pojazdu,0 km/h

    Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy,Nie zaprogr.

    Tempomat (Cruise Control),Nie zaprogr.

    Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu,Nie zaprogr.

    Solenoid EGR (Recrkulacji Gazu Wydechowego),Nieaktywny

    żądana pozycja EGR (Recyrkulacji Gazu Wydechowego),0 %

    Wartość rzeczywista pozycji EGR (Recyrkulacji Gazu Wydechowego),0.00 V
    Zawór odpowietrzający zbiornika pali,0 %

    Uklad zapob. spalaniu stuk.,Nieaktywny

    B1S1 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 1),Nieaktywny

    B1S1 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 1),1 106 mV

    B1S1 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 1),Bogata

    B1S2 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 2),Nieaktywny

    B1S2 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 2),1 106 mV

    B1S2 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 2),Uboga

    O2 Pętla sensora,Otwarte

    B1 Długoterminowa adaptacja paliwa (Rząd 1),2 %

    B1 Krótkoterminowa adaptacja paliwa (Rząd 1),0 %

    Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,System OK

    Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny

    Przekaźnik 1 wentylatora,Nieaktywny

    Przekaźnik 2 wentylatora,Nieaktywny

    Przekaznik 3 wentylatora,Nieaktywny

    Lampka kontrolna wadliwego dzialania (MI),Zał

    Serwisowa lampka kontrolna (SVS),miga

    Poziom oleju,Normalne

    Status poziomu oleju silnika,Okay

    Prędkość silnika,0 obr/min

    Pożądana prędkość jałowa,1 200 obr/min

    Przesunięcie prędkości jałowej,Rozruch zimn.

    Kat zwarcia styków,3.0 ms

    Czas wtrysku,0.0 ms

    Kat wyprzedzenia zaplonu,6.7 CA

    Opóźnienie stukania cylinder 1,0 CA

    Opóźnienie stukania cylinder 2,0 CA

    Opóźnienie stukania cylinder 3,0 CA

    Opóźnienie stukania cylinder 4,0 CA

    Status zapłonu,Zał 12V

    Tryb pracy awaryjnej (uklad elektr. ster. przepustnica),Zmniejszona moc
    Całkowita liczba przerw w zapłonie,0

    Opóź. odcięcie paliwa (Opóźnienie),Aktywny

    Zawór odpowietrzający zbiornika pali,Nieaktywny

    Zaprogramowano funkcję immobilisera,NO

    Czas oczekiwania zabezpieczenia,Nieaktywny

    :!: BCM:ID pojazdu jest zaprogramowane (Moduł ster.nadw),NO

    :!: Zest.wskaźników: ID pojazdu jest zaprogramowane,Yes

    :!: BCM: Stan ID pojazdu (Moduł sterowania nadwozia),Nieprawidłowo
    :!: Zestaw wskaźników: Stan ID pojazdu,Nieprawidłowo


    :arrow: Z modułu BCM:

    Wybrany model>,2005,Corsa-C,Nadwozie,Moduł sterujący nadwozia

    Sterownik

    Klucz #1: EA

    Klucz #2: 8F

    Ustawiony normalny parametr synchronizacji.

    VIN: 63011771

    vehicleManufacturerECUHardwareNumber 13111111 YF

    systemSupplierECUHardwareNumber: 0014

    systemSupplierECUSoftwareNumber: 3002

    RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: XXXXXXXXXX

    Identyfikator: 010F

    CalibrationDate: 20050930

    ECUInstallationDate: 0201

    Negatywna odpowiedź na usługę 0x30

    Powód jest taki: 0x40

    downloadNotAccepted

    Negatywna odpowiedź na usługę 0x30

    Powód jest taki: 0x40

    downloadNotAccepted

    Dane z bloków pomiarowych:

    Wariant BCM,Centralny zamek

    Napięcie akumulatora,12.1 V

    Zacisk 15 - napięcie włączonego akumulatora (Zacisk 15),Zał 12V

    Zacisk 15A - napięcie włączonego akumulatora (Zacisk 15A),Zał

    Zac. W - przelaczone napiecie akumulatora (zacisk W),Zał

    Zac. 50 - przelaczone napiecie akumulatora (zacisk 50),Wył

    Sygnał obciążenia alternatora,Nieaktywny

    Kod bezpieczeństwa,Zaprogramowane

    Czas oczekiwania zabezpieczenia,Nieaktywny

    Swiatlo postojowe prawe,Wył

    Swiatlo postojowe lewe,Wył

    Światła drogowe,Nieaktywny

    Swiatla drogowe,Nieaktywny

    Sygnał skręcania w lewo,Wył

    Sygnał skręcania w prawo,Wył

    Przednie reflektory przeciwmglowe,Wył

    Tylne swiatla przeciwmglowe,Wył

    Status spryskiwaczy reflektorów,Wył

    Status Przednich Wycieraczek,Wył

    Stan wycieraczki szyby tylnej,Wył

    Ogrzewana tylna szyba,Nieaktywny

    Klakson,Wył

    Przekaznik zamykania komfortowego,Wył

    Przekaznik odblokowania,Wył

    Przekaźnik zamka drzwi kierowcy,Wył

    Przekaznik blokowania drzwi pasazera,Wył

    Przekaznik zabezpieczenia przed kradzieza,Wył

    Sygnał wejścia systemu ABS,0.60 V

    Stan poziomu plynu hamulcowego/hamulca postojowego,Nieaktywny
    Stan EPS,Aktywny

    Status świateł parkowania,Wył

    Status przelacznika swiatel mijania,Wył

    Sygnal swiatel drogowych napiecie,0.94 V

    Wejście kierunkowskazu,0.94 V

    Status przelacznika swiatel awaryjnych,Nieaktywny

    Status biegu wstecznego,Nieaktywny

    Status przelacznika przednich swiatel przeciwmglowych,Wył

    Status przelacznika tylnych swiatel przeciwmglowych,Wył

    Sygnal przelacznika wycieraczek przednich,0.38 V

    Przelacznik wycieraczek/spryskiwaczy przód/tyl,0.38 V

    Sygnał czujnika deszczu 1,Nieaktywny

    Sygnał czujnika deszczu 2,Nieaktywny

    Sygnał klaksonu,Nieaktywny

    Sensor zbiornika paliwa,1.7 V

    Wejście ściemnienia oświetlenia zestawu wskaźników,0 %

    Włącznik lampka wewnętrzna,Wył

    Status drzwi kierowcy,Drzwi otwarte

    Status drzwi pasażera z przodu,Drzwi otwarte

    Status pokrywy bagaznika,Zamknięte

    Przełącznik A/C (Systemu Klimatyzacji),Wył

    Status urządzenia ustawiającego światła przednie,Nieaktywny

    Status pasów bezpieczeństwa kierowcy,Wyboczone

    Lampka ciśnienia oleju,Zał

    Lampka SVS (Przeprowadzić serwis pojazdu),miga

    Lampka kontrolna ABS,Wył

    Lampka kontrolna układu TC,Wył

    Lampka kontrolna EPS,Zał

    Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył

    Wskaźnik programu Sport,Wył

    Wskaźnik programu Zima,Wył

    Lampka kontrolna pasów bezpieczeństwa,Wył

    Lampka kontrolna ładowania,Zał

    Lampka kontrolna hamulców,Wył

    Prędkość silnika,0 obr/min

    Prędkość koła,0 obr/min

    Temperatura cieczy chłodzącej,13 °C

    Temperatura powietrza wlotowego,17 °C

    Sprzęgło rzeczywiste,Manualna skrzynia biegów

    Status ogrzewacza tylnej szyby,Nieaktywny

    Sygnał elektronicznej regulacji szybkości,0.52 V

    Tempomat (Cruise Control),Nieaktywny

    Sygnal zablokowania bebenka zamka,1.32 V

    Sygnal odblokowania bebenka zamka,1.32 V

    Blokada klamki,Nieaktywny

    Odblokowanie klamki,Aktywny

    Sygnał zdalnego sterowania,Nie występuje

    Stan baterii kluczyka z pilotem,Okay

    Status kluczyka z pilotem,Brak dzialania

    Status kluczyka 1 z pilotem,Zaprogramowane

    Status kluczyka 2 z pilotem,Zaprogramowane

    Status kluczyka 3 z pilotem,Nie zaprogr.

    Status kluczyka 4 z pilotem,Nie zaprogr.

    Status kluczyka 5 z pilotem,Nie zaprogr.

    Status urządzenia unieruchamiającego,Nieaktywny

    Czujnik zbicia szyby 1,Nieaktywny

    Czujnik zbicia szyby 2,Nieaktywny

    Status bagażnika,Zamknięte

    Status maski silnika,Zamknięte

    Sygnał skręcania,0.00 a

    Stopien przyciemnienia,0 %

    Wykończenie świateł wewnętrznych,100 %

    Prąd motoru zamka centralnego,0.00 a

    CDLS Zabezpieczenie przed przeciążeniem,Bieg jalowy

    Sensor wypadku,Nieaktywny

    Czujnik nachylenia poprzecznego,Aktywny

    Czujnik nachylenia wzdłużnego,Aktywny

    Status alarmu,- - -

    Drzwi pojazdu,Alarm aktywny

    Pokr. k. siln.,Alarm aktywny

    Bagażnik,Alarm aktywny

    Urządzenie unieruchamiające,Alarm aktywny

    Ultradźwięk,Alarm aktywny

    Czujn. nachyl.,Alarm aktywny

    Czujnik zbicia szyby,Alarm aktywny

    Czujnik szyby 2,Alarm aktywny

    Drzwi odsuwane,Alarm aktywny

    Status drzwi przesuwnych,Drzwi zamknięte

    Sygnal dzwiekowy alarmu,Alarm aktywny

    Status komunikacji Powersounder,Okay

    Status komunikacji modułu ultradźwiękowego,Okay

    System przekaźnika systemu ostrzegaw- czego,Nieaktywny

    Status U/D (Ultradźwięku),Rozzbrojone

    Kod bezpieczeństwa,Zaprogramowane

    Stan kodu bezpieczeństwa,Otwarte

    Pozostale wprowadzenia kodu zabezpieczajacego,10

    Przekroczony czas kodu bezpieczeństwa,Nieaktywny



    :arrow: Z modułu Immobilizera:
    Wybrany model>,2005,Combo-C,Nadwozie,Immobiliser

    Sterownik

    Klucz #1: E5

    Klucz #2: 8F

    Ustawiony normalny parametr synchronizacji.

    Identyfikator: 0201

    CalibrationDate: 280905

    Dane z bloków pomiarowych:

    Status zapłonu,Zał 12V

    Kluczyk z transponderem,Kl. z transp. 1

    Status transpondera,Praw. kl z TP

    Kluczyk z transponderem 1 Status,Zaprogramowane
    Kluczyk z transponderem 2 Status,Nie zaprogr.
    Kluczyk z transponderem 3 Status,Nie zaprogr.
    Kluczyk z transponderem 4 Status,Nie zaprogr.
    Kluczyk z transponderem 5 Status,Nie zaprogr.
    żądanie silnika,Odebrane

    Sygnał urządzenia unieruchamiająceg,Transmitowane
    Czas oczekiwania zabezpieczenia,Nieaktywny
    Zaprogramowane wyjścia,żadne


    :arrow: Z modułu Zestawu wskaźników:

    Wybrany model>,2006,Combo-C,Nadwozie,Zestaw wskaźników

    Sterownik

    Protokół KW-82 zainicjalizowany.

    ECU ID= WW,13173364,2103,2803,3905,069,1,0000000000,

    Numer części:: 13173364

    Kod alfa:: WW

    Indeks kodu: 069

    Wersja kodu: 1

    Data produkcji: 3905

    Data oprogramowania: 2803

    Numer klucza sprzętowego: 0000000000

    Protokół KW-82 zainicjalizowany.

    ECU ID= WW,13173364,2103,2803,3905,069,1,0000000000,

    Numer części:: 13173364

    Kod alfa:: WW

    Indeks kodu: 069

    Wersja kodu: 1

    Data produkcji: 3905

    Data oprogramowania: 2803

    Numer klucza sprzętowego: 0000000000

    Dane z bloków pomiarowych:

    Identyfikator,51

    Przyciemnione oświetlenie (CAN-BUS),0 %

    Przyciemnione oswietlenie wyswietlacza,100 %

    Przyciemnione oświetlenie,Nieaktywny

    Miernik zawartości zbiornika,40.0 Mala predkosc

    Chwilowa zawartość zbiornika,40.0 Mala predkosc

    Lampka rezerwy paliwa,Wył

    Wartość przebiegu,178 489 km

    Wyś.przebiegu pełny,NO

    Funkcja zegara na wyświetlaczu,Unieruchomiony

    Klawisz kasujący ilość przejechanych kilometrów,Nieaktywny

    Wartość licznika przejechanych kilometrów podczas jednej podróży,0.0 km
    Kolejny serwis,178 489 km

    Kolejny serwis,316 dzień

    Temperatura cieczy chłodzącej,16 °C

    Wyświetlona temperatura czynnika chłodniczego),50 °C

    Prędkość silnika,0 obr/min

    Prędkość pojazdu,0 km/h

    Czas oczekiwania zabezpieczenia,Nieaktywny









    :arrow: Nie wiedząc co dalej robić dałem reset Ecu i reset Bcm przez co w module BCM powstał mi błąd :

    B3058 - Numer identyfikacyjny pojazdu nie zaprogramowany
    (00) - Obecny
    którego nie mogę teraz skasować. I nie wiem jak przypisać to ID.

    Proszę o pomoc, ewentualnie chętnego o kontakt pod nr. 519-638-408 a oddzwonię.

    0 10
  • SEW Eurodrive
  • #2 20 Wrz 2014 20:18
    domex32
    Moderator Samochody

    Wciskaj dalej co się da, tak najlepiej.

    Do rzeczy.

    Jeśli wymieniałeś BCM musisz go dopisać do auta, musisz mieć pin zabezpieczający starego BCM, jeśli nie wymieniałeś BCM, wyciągnij opcomem pin z licznika, i jak już go będziesz miał, dopiszesz moduły do auta.

    2
  • #3 20 Wrz 2014 20:53
    miler80
    Poziom 34  

    Zabawa fejsem zawsze powinna się tym kończyć, ot taka nauczka że gniazdo diagnostyki jest dla mechanika, nie dla wszyskich. Teraz musisz zrobić synchro i za pomocą Tech-a najlepiej.

    0
  • #4 20 Wrz 2014 21:06
    Student161616
    Poziom 9  

    Nie wymieniałem żadnego modułu w samochodzie. Po prostu tak jak mówie przyszedłem do samochodu chciałem go odpalić a tu mruganie samochodu z kluczykiem, błędy 1615 i 1616. itd.
    Kolego domex32 możesz coś więcej napisać o wyciągnięciu pin-u? To jest to samo co card-pas? Jak potem zaprogramować te moduły?

    0
  • SEW Eurodrive
  • #5 20 Wrz 2014 21:42
    grala1
    Specjalista grupy V.A.G.
  • #6 21 Wrz 2014 01:41
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody

    Student161616 napisał:
    Nie wiedząc co dalej robić dałem reset Ecu i reset Bcm przez co w module BCM powstał mi błąd
    Fakt, nie wiesz co czynisz. Pewnie teraz nie da się wylogować, oczywiście jest na to sposób, oczywiście nie dostaniesz go na forum, może ktoś prywatnie Ci go "sprzeda". Ja i tak twierdzę, że najpierw należy znaleźć usterkę i usunąć. Gdybyś na tym się skupił a nie klikał bezmyślnie, nic nie musiałbyś dopisywać. Myślę, że Koledzy się ze mną zgodzą. Przenoszę do początkujących.

    0
  • #7 10 Paź 2014 17:03
    Student161616
    Poziom 9  

    Witam, dalej walczę z nieodpalającym samochodem.Zaprogramowałem immo, następnie zresetowałem moduły ecu, bcm, ipc wyłączyłem zapłon i zaprogramowałem card-pass w wyżej wymienionych modułach.

    Jednak w ecu mam błąd:
    P1615 Nieprawidłowe ID pojazdu z modułu sterowania nadwoziem

    a w module BCM:
    B3058 - Numer identyfikacyjny pojazdu nie zaprogramowany
    (00) - Obecny

    Dlaczego dalej wyświetla mi że numer identyfikacyjny pojazdu nie jest zaprogramowany?? skoro card-pass jak i Vin (w module BCM wyczytałem że podaje się ostatnie 8 znaków) jest zaprogramowany. Czyżby uszkodzony był moduł BCM?
    Wiązkę can z komunikacji przejrzałem. (ECU-->ABS-->BCM-->IPC)

    W żadnym innym module samochodu nie ma już innego błędu.

    Teraz w logu z ECU mam:
    Zaprogramowano funkcję immobilisera,YES
    Czas oczekiwania zabezpieczenia,Nieaktywny
    BCM:ID pojazdu jest zaprogramowane (Moduł ster.nadw),NO :cry:
    Zest.wskaźników: ID pojazdu jest zaprogramowane,Yes
    BCM: Stan ID pojazdu (Moduł sterowania nadwozia),Nieprawidłowo :cry:
    Zestaw wskaźników: Stan ID pojazdu,Prawidłowo

    Proszę o małą podpowiedź co dalej robić bo pomysłów brak...
    Pozdrawiam

    0
  • #8 10 Paź 2014 19:58
    domex32
    Moderator Samochody

    Zaprogramowac BSM, ewentualnie wymienić na drugie, wylogowane z auta przed demontażem, ewentualnie przerzucić pamięć ze starej do nowej.

    0
  • #9 15 Paź 2014 20:22
    Student161616
    Poziom 9  

    Witam, programuje moduł BCM wg. kolejności:
    -resetuj BCM
    -wyłączam stacyjkę na 10-15s.
    -załączam stacyjkę
    -następnie programuje pyta o card-pass więc go podaje zgodny z innymi modułami
    -wprowadzam ostatnie 8cyfer nr VIN

    Na koniec pisze mi że programowanie zakończone powodzeniem jednak błąd (P1615 ) w sterowniku ecu ani (B3058) bcm nie znikają.

    Kupiłem drugi BCM lecz problem dalej nie znika..
    Programowanie wykonuje op-com jak i tech2 (nie mylić z tym za 100zł)

    Wychodzi na to że ECU nie widzi ogóle modułu BCM tylko dlaczego??

    Wklejam loog z BCM:
    Wybrany model>,2006,Combo-C,Nadwozie,Moduł sterujący nadwozia

    Sterownik

    Klucz #1: EA
    Klucz #2: 8F

    Ustawiony normalny parametr synchronizacji.

    VIN: 63011771
    vehicleManufacturerECUHardwareNumber 13111111 YF
    systemSupplierECUHardwareNumber: 0012
    systemSupplierECUSoftwareNumber: 3002
    RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: XXXXXXXXXX

    Identyfikator: 010F

    CalibrationDate: 20030624
    ECUInstallationDate: 0045

    Dane z bloków pomiarowych:

    Wariant BCM,Centralny zamek
    Napięcie akumulatora,12.7 V
    Zacisk 15 - napięcie włączonego akumulatora (Zacisk 15),Zał 12V
    Zacisk 15A - napięcie włączonego akumulatora (Zacisk 15A),Zał
    Zac. W - przelaczone napiecie akumulatora (zacisk W),Zał
    Zac. 50 - przelaczone napiecie akumulatora (zacisk 50),Wył
    Sygnał obciążenia alternatora,Nieaktywny
    Kod bezpieczeństwa,Zaprogramowane
    Czas oczekiwania zabezpieczenia,Nieaktywny
    Swiatlo postojowe prawe,Wył
    Swiatlo postojowe lewe,Wył
    Światła drogowe,Nieaktywny
    Swiatla drogowe,Nieaktywny
    Sygnał skręcania w lewo,Wył
    Sygnał skręcania w prawo,Wył
    Przednie reflektory przeciwmglowe,Wył
    Tylne swiatla przeciwmglowe,Wył
    Status spryskiwaczy reflektorów,Wył
    Status Przednich Wycieraczek,Wył
    Stan wycieraczki szyby tylnej,Wył
    Ogrzewana tylna szyba,Nieaktywny
    Klakson,Wył
    Przekaznik zamykania komfortowego,Wył
    Przekaznik odblokowania,Wył
    Przekaźnik zamka drzwi kierowcy,Wył
    Przekaznik blokowania drzwi pasazera,Wył
    Przekaznik zabezpieczenia przed kradzieza,Wył
    Sygnał wejścia systemu ABS,0.60 V
    Stan poziomu plynu hamulcowego/hamulca postojowego,Aktywny
    Stan EPS,Aktywny
    Status świateł parkowania,Wył
    Status przelacznika swiatel mijania,Wył
    Sygnal swiatel drogowych napiecie,0.93 V
    Wejście kierunkowskazu,0.93 V
    Status przelacznika swiatel awaryjnych,Nieaktywny
    Status biegu wstecznego,Nieaktywny
    Status przelacznika przednich swiatel przeciwmglowych,Wył
    Status przelacznika tylnych swiatel przeciwmglowych,Wył
    Sygnal przelacznika wycieraczek przednich,0.37 V
    Przelacznik wycieraczek/spryskiwaczy przód/tyl,0.37 V
    Sygnał czujnika deszczu 1,Nieaktywny
    Sygnał czujnika deszczu 2,Nieaktywny
    Sygnał klaksonu,Nieaktywny
    Sensor zbiornika paliwa,1.7 V
    Wejście ściemnienia oświetlenia zestawu wskaźników,0 %
    Włącznik lampka wewnętrzna,Wył
    Status drzwi kierowcy,Drzwi otwarte
    Status drzwi pasażera z przodu,Drzwi otwarte
    Status pokrywy bagaznika,Zamknięte
    Przełącznik A/C (Systemu Klimatyzacji),Wył
    Status urządzenia ustawiającego światła przednie,Nieaktywny
    Status pasów bezpieczeństwa kierowcy,Wyboczone
    Lampka ciśnienia oleju,Zał
    Lampka SVS (Przeprowadzić serwis pojazdu),miga
    Lampka kontrolna ABS,Wył
    Lampka kontrolna układu TC,Wył
    Lampka kontrolna EPS,Zał
    Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył
    Wskaźnik programu Sport,Wył
    Wskaźnik programu Zima,Wył
    Lampka kontrolna pasów bezpieczeństwa,Wył
    Lampka kontrolna ładowania,Zał
    Lampka kontrolna hamulców,Wył
    Prędkość silnika,0 obr/min
    Prędkość koła,0 obr/min
    Temperatura cieczy chłodzącej,11 °C
    Temperatura powietrza wlotowego,17 °C
    Sprzęgło rzeczywiste,Manualna skrzynia biegów
    Status ogrzewacza tylnej szyby,Nieaktywny
    Sygnał elektronicznej regulacji szybkości,0.51 V
    Tempomat (Cruise Control),Nieaktywny
    Sygnal zablokowania bebenka zamka,1.31 V
    Sygnal odblokowania bebenka zamka,1.32 V
    Blokada klamki,Nieaktywny
    Odblokowanie klamki,Aktywny
    Sygnał zdalnego sterowania,Nie występuje
    Stan baterii kluczyka z pilotem,Okay
    Status kluczyka z pilotem,Brak dzialania
    Status kluczyka 1 z pilotem,Zaprogramowane
    Status kluczyka 2 z pilotem,Zaprogramowane
    Status kluczyka 3 z pilotem,Zaprogramowane
    Status kluczyka 4 z pilotem,Nie zaprogr.
    Status kluczyka 5 z pilotem,Nie zaprogr.
    Status urządzenia unieruchamiającego,Nieaktywny
    Czujnik zbicia szyby 1,Nieaktywny
    Czujnik zbicia szyby 2,Nieaktywny
    Status bagażnika,Zamknięte
    Status maski silnika,Zamknięte
    Sygnał skręcania,0.00 a
    Stopien przyciemnienia,0 %
    Wykończenie świateł wewnętrznych,100 %
    Prąd motoru zamka centralnego,0.00 a
    CDLS Zabezpieczenie przed przeciążeniem,Bieg jalowy
    Sensor wypadku,Nieaktywny
    Czujnik nachylenia poprzecznego,Aktywny
    Czujnik nachylenia wzdłużnego,Aktywny
    Status alarmu,- - -
    Drzwi pojazdu,Alarm aktywny
    Pokr. k. siln.,Alarm aktywny
    Bagażnik,Alarm aktywny
    Urządzenie unieruchamiające,Alarm aktywny
    Ultradźwięk,Alarm aktywny
    Czujn. nachyl.,Alarm aktywny
    Czujnik zbicia szyby,Alarm aktywny
    Czujnik szyby 2,Alarm aktywny
    Drzwi odsuwane,Alarm aktywny
    Status drzwi przesuwnych,Drzwi zamknięte
    Sygnal dzwiekowy alarmu,Alarm aktywny
    Status komunikacji Powersounder,Okay
    Status komunikacji modułu ultradźwiękowego,Okay
    System przekaźnika systemu ostrzegaw- czego,Nieaktywny
    Status U/D (Ultradźwięku),Rozzbrojone
    Kod bezpieczeństwa,Zaprogramowane
    Stan kodu bezpieczeństwa,Zamknięte
    Pozostale wprowadzenia kodu zabezpieczajacego,10
    Przekroczony czas kodu bezpieczeństwa,Nieaktywny

    0
  • #10 16 Paź 2014 01:31
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody

    Student161616 napisał:
    Wychodzi na to że ECU nie widzi ogóle modułu BCM tylko dlaczego??
    Traktuj to jako podpowiedź.
    Student161616 napisał:
    dałem reset Ecu i reset Bcm

    0
  • #11 25 Paź 2014 21:49
    Student161616
    Poziom 9  

    Niestety samochód dalej nie odpala.. W BCM dalej błąd: B3058 - Numer identyfikacyjny pojazdu nie zaprogramowany.
    Stwierdzam iż programowanie ID odbywa się po magistrali CAN...

    Wgrałem spolszczenie do tech2 i teraz widzę że programowanie ID jest w module immobilajzera.. jednak podczas całej procedury programowania wyskakuje mi taki błąd:
    Opel Combo C - immobilizer błędy 1615 i 1616
    Co on może oznaczać?
    Chcę nadmienić że na drugim module BCM jest ten sam błąd..
    Z góry dziękuje za pomoc

    0