Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

junkers czy immergas - Immergas Victrix Zeus Superior czy Junkers Cerapur Acu Sm

jahum 20 Wrz 2014 22:13 4188 10
  • #1 20 Wrz 2014 22:13
    jahum
    Poziom 6  

W temacie pieca czy też pieców jestem kompletnie zielony chodzi o poradę dotyczącą w pierwszej kolejności polecenia pieca (immergas czy junkers) obecnie mam junkersa otwarta komora spalania, druga sprawa: jak jest z ewentualnym serwisem (lokalizacja Poznań) i kosztami serwisu części zamiennych. Monter proponuje dla mnie te dwa piece, poleca Junkersa. Szwagier ma niższy a może poprzedni model Immergas polecany przez innych użytkowników i jest zadowolony i podobno jest tańszy w utrzymaniu po gwarancji w razie jakiś napraw. Z góry dziękuję za podpowiedzi i pomoc.

0 10
  • #2 20 Wrz 2014 23:08
    12B
    Specjalista - systemy grzewcze

Przy montażu kotła Junkers nie trzeba będzie przerabiać przyłączy rurowych. Podłączenia identyczne. Nieraz ważne gdy są kafelki których nie bardzo chce się skuwać. Co do serwisu to w Poznaniu i okolicy Poznania jest ok. 15 punktów serwisowych.

0
  • #3 21 Wrz 2014 10:14
    irus.m

jahum ,
    dla Ciebie kluczowym kryterium doboru kotła powinny być potrzebne parametry techniczne kotła, zależne głównie od wielkości ogrzewanej powierzchni. Najistotniejsza jest :!: dolna moc kotła na c.o.- ma być jak najmniejsza :!: , ten parametr decyduje o zużyciu paliwa w okresach przejściowych sezonu grzewczego(-10°C do+15°C)- tych dni jest najwięcej.
    Podaj powierzchnię domu i jak jest ocieplony.
    Jeżeli chodzi o wybór producenta, to wszyscy stosują podobne rozwiązania techniczne, podobnej jakości.

pozdrawiam

-1
  • #4 21 Wrz 2014 13:44
    jahum
    Poziom 6  

12B montaż nie ma znaczenia piec wisi na ścianie z rurkami na wierzchu ale 15 pkt junkersa czy razem tego i tego.