Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Colt CJ0 - Jak działa podciśnienie połączone z regulatorem ciśnienia paliwa?

22 Wrz 2014 15:31 1416 3
  • Poziom 10  
    Mam problem z CJ0, zachowuje się jakby dostawał ubogą mieszankę - po mocniejszym otwarciu przepustnicy, dławi się, dźwięk silnika jakby nie pracował na wszystkie gary. Pompa i filtr paliwa wymienione na nowe i pojawiła się poprawa na chwilę, później problem wrócił. Pomyślałem, że może regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej jest walnięty, ale zastanawiam się najpierw nad jego działaniem. Po odłączeniu przewodu podciśnienia (połączonego z kolektorem dolotowym i regulatorem ciśnienia) obroty silnika wzrastają - domyślam się, że na listwie jest wtedy wyższe ciśnienie paliwa, ale dlaczego? Wydawało mi się, że powinno być na odwrót
  • Poziom 42  
    Apiro napisał:
    domyślam się, że

    No niestety nie, wzrost obrotów spowodowany jest podawaniem dodatkowego powietrza przez tą rurkę odłączoną...
  • Poziom 10  
    ale jesli zatykam ta rurke np. palcem to obroty nie spadaja, dopiero jak przyloze ja do regulatora to spadaja
  • Poziom 42  
    To może świadczyć, że masz za mało wydajną pompkę paliwa i odłączając TĄ/TĘ rurkę powodujesz podniesienie ciśnienia i tym sposobem jakby "lepsze spalanie"....
    Sprawdź ciśnienie i wydatek pompki paliwowej...