Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak zrobić prostą blokadę ??

29 Kwi 2005 21:20 1785 8
  • Poziom 13  
    Witam. Kupiłem niedawno Renault 19. Auto jest "gołe" bez alarmu i żadnych zabezpieczeń. Jak zrobić najprostszą blokadę, odcięcie zapłonu czy coś podobnego. Który obwód mam przerwać aby nie narobić bałaganu i czy jeśli zrobie ukryty wyłącznik przewodu zasilającego moduł zapłonowy, to czy nie zaszkodzi to komputerowi ?
  • Pomocny post
    Poziom 21  
    Najprostsze rozwiązanie to ukryty wyłącznik na zasilaniu pompy paliwa. :D
  • Pomocny post
    Poziom 29  
    Zasilanie modułu zapłonowego jest dosyć "prymitywnym" odcięciem i łatwym w lokalizacji - przewód z krokodylkiem i po bulu ;)
    Łatwiej i lepiej byłoby odciąć sygnał z czujnika na wale korbowym sterujący m.in. pracą układu zapłonowego.
    Albo ... odłączać zasilanie pompy paliwa.

    Pozdrawiam !
  • Pomocny post
    Poziom 14  
    Ambulans napisał:
    Najprostsze rozwiązanie to ukryty wyłącznik na zasilaniu pompy paliwa. :D
    samo odłaczenie pompy paliwa zdaje egzamin w samochodach napędzanych tylko na benzyne lecz jeżeki samochó ma np. instalacje gazową to radziłbym ukryty wyłącznik zasilania cetralki od gazu która znajduje się w kabinie.
    Pozdrawiam
  • Poziom 13  
    auto ma tradycyjny układ zapłonowy bez czujnika położenia wału, więc chyba jednak zrobię odcięcie zasilania pompy paliwowej, tylko jak zlokalizować który to przewód w motaninie kabli
  • Poziom 29  
    wojmax napisał:
    auto ma tradycyjny układ zapłonowy bez czujnika położenia wału, więc chyba jednak zrobię odcięcie zasilania pompy paliwowej, tylko jak zlokalizować który to przewód w motaninie kabli


    Czyżby Twoja "renia" posiada "klasyczny" aparat zapłonowy a nie czujnik na wale korbowym w okolicy koła zamachowego :?:
  • Poziom 13  
    Dokładnie tak jest, tradycyjny aparat zapłonowy.
  • Pomocny post
    Poziom 22  
    Ja w vectrze tez mam aparat zaplonowy ale tam jest wlasnie ukryty czyjnik (magnetyczny) i ja odcialem sygnal wlasnie od niego. Dzieki temu nie ma zadnej mozliwosci zeby zapalic chyba ze ktos znajdzie wylacznik.
  • Poziom 13  
    dzięki za rady, odciąłem zasilanie pompy paliwowej bo to najprostszy sposób.
    pozdrawiam