Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Alternator Valeo TG15C135 regulator napiecia

arkadiuszm29 24 Wrz 2014 16:13 6927 6
  • #1 24 Wrz 2014 16:13
    arkadiuszm29
    Poziom 8  

    Jak sprawdzić regulator napięcia tego typu jak niżej na zdjęciach od alternatora TG15C135 150A 14V nowy to bagatela 1300 zl regulator to 70 zł no ale i tak chciał bym się upewnić
    Alternator Valeo TG15C135 regulator napiecia Alternator Valeo TG15C135 regulator napiecia Alternator Valeo TG15C135 regulator napiecia
    Napięcia mierze miernikiem i zmieniają się raz 14.3 później 14.8 nawet do 15 volt a to już objaw uszkodzonego regulatora napięcia.

    Pozdrawiam.

    0 6
  • #2 24 Wrz 2014 16:29
    jack200
    Poziom 14  

    Według mnie sam odpowiedziałeś na swoje pytanie takie skoki napięcia nie są normalne. Jakieś 6 miesięcy kupowałem do fiata dołem coś w granicach 20zł za zamiennik.

    0
  • #3 24 Wrz 2014 16:59
    andrzej20001
    Poziom 42  

    Zamienniki chodzą ale sprawdź jeszcze baterię w mierniku,jak słaba to urządzenie pokazuje cuda.EDIT Ale zamiennika nie widze w katalogach.

    0
  • #4 24 Wrz 2014 16:59
    arkadiuszm29
    Poziom 8  

    Proszę wiec o info do jakiego alternatora oraz gdzie można kupić?

    0
  • #6 25 Wrz 2014 11:32
    arkadiuszm29
    Poziom 8  

    Dzięki za stronkę. Baterie miernika sa dobre zrobiłem tez test ładowania w czasie diagboxem i utrzymuj się stale kolo 15 V. To na pewno nie działa korzystnie na urządzenia elektryczne w samochodzie mogą dziać się dziwne rzeczy np włącza się błąd abs/esp.
    Szkoda że nie znalazłem tego zamiennika za 20 zł
    Pozdrawiam

    0
  • #7 11 Paź 2014 19:14
    arkadiuszm29
    Poziom 8  

    Panowie ktoś pomoże.
    Założyłem nowy (używany) regulator i chce wzbudzić alternator do ładowania jak mam bo podłączyć chce sprawdzić na zewnątrz auta.
    Do alternatora idzie B+ główny przewód lądowania oraz mała kostka na której jest napięcie względem masy 10.8 V co jest dla mnie dziwne co to za napięcie i skąd czyżby to jakiś zewnętrzny regulator napięcia ?

    Wyciągnąłem łożysko alternatora to od koła paska i w środku był czarny gesty smar czy to jakieś specjalne łożyska do alternatora ?

    Pozdrawiam arek

    2