Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

GoClever Tab R105BK - Wyświetlacz nie świeci się, dotyk działa

24 Wrz 2014 16:59 3921 3
  • Poziom 7  
    Witam,

    mam taki problem - mój tablet działał sobie dobrze przez rok, aż tu nagle jednego dnia postanowiłam się zdrzemnąć odkładając go bez wyłączania, a po obudzeniu - ekran był czarny i nie znalazłam sposobu by się zaświecił. Dotyk działa bo słychać dźwięki tapnięć czy blokowania/odblokowania ekranu, słychać też dźwięk powiadomień Skype'a, którego miałam włączonego, czyli sam w sobie sprzęt sprawny, tylko ekran się nie świeci. Chyba w końcu padła bateria, bo nie wydaje już dźwięków (nie dałam rady go po omacku wyłączyć). Napisałam i owszem zgłoszenie do serwisu, po jakichś 5 dniach nareszcie dostałam odpowiedź z numerem reklamacji. I tutaj rodzi się moje pytanie - czy w ogóle warto wysyłać do serwisu? Właśnie sprawdzałam ceny przesyłek kurierskich, łojezusicku.. (bo oczywiście jak na złość tablet przestał działać zaledwie 4 dni po zakończeniu rocznego okresu gwarancji gdzie obowiązuje usługa door to door) oraz naczytałam się na forach różnych historii z serwisem GoClever w roli głównej i.. w sumie sama nie wiem czy faktycznie wysyłać do serwisu czy po prostu zanieść do najbliższego sklepu/serwisu komputerowego? Proszę o radę, czy to jakaś głupota padła, z gatunku taśmy od wyświetlacza, czy może to coś naprawdę poważnego?
  • Poziom 15  
    Wydaje mi się że po części sama sobie odpowiedziałaś...

    Jeśli urządzenie jest po gwarancji naprawa będzie tak czy inaczej płatna, jeszcze dodatkowo za wysyłkę w obie strony zapłacisz. Ja na Twoim miejscu podszedłbym do najbliższego serwisu i poprosił diagnostykę i wycenę usterki...
  • Poziom 7  
    Gwarancja jeszcze mnie obowiązuje (jest dwuletnia), ale za wysyłkę do serwisu muszę już sama zapłacić, a jeśli to tylko taśma się odłączyła to jakoś średnio mi się widzi wydawać 80 zł na kuriera. Poza tym gdzieś posiałam fakturę i nie jestem do końca pewna czy wydruk z konta jako dowód zakupu zostanie mi uznany w serwisie, stąd też moje pytanie.
  • Poziom 15  
    Źle zrozumiałem, myślałem że jest rok i już jest 4 dni po. W takiej sytuacji nie ma co kombinować tylko trzeba wysłać. Co więcej, nawet jeśli to jest jakaś błaha sprawa, to w momencie gdy rozbierzecie urządzenie w nieautoryzowanym serwisie gwarancję stracisz, która może się przydać gdyby była jeszcze kiedyś jakaś usterka.

    Bez dowodu zakupu może być ciężko, tylko w ten sposób mogą zidentyfikować że to jest rzeczywiście to urządzenie, natomiast możesz jeszcze w serwisie zapytać czy wydruk z konta wystarczy...