Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

passat B5 2.0 - Po wymianie rozrządu napinacz trzeszczy.

noidemm 26 Wrz 2014 09:58 1686 7
  • #1 26 Wrz 2014 09:58
    noidemm
    Poziom 22  

    Witam. W moim leciwym pasacie wymieniony został rozrząd. Części z firmy INA. Po założeniu okazało się że napinacz lekko trzeszczy na wolnych obrotach. Jak się napnie sprężynke napinacza śrubokrętem to przestaje. Czy napinacz moze być za słabo naciągnięty. Mechanik który to wymieniał stwierdził najpierw że to sprzęgiełko od alternatora. Wymieniłem sprzęgiełko i jest dalej to samo.
    Dodaje załącznik w postaci filmu (słaba jakość) ale może coś ktoś dojrzy.
    Teraz twierdzi że uszkodzona jest rolka napinacza. Reklamowanie tego mija się z celem gdyż trzeba oddać cały komplet i czekać 3 tygodnie.

    0 7
  • #2 26 Wrz 2014 11:15
    208885
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 26 Wrz 2014 11:17
    noidemm
    Poziom 22  

    Wymieniona była pompa, napinacz plus rolka prowadząca. Przepraszam ale zapomniałem napisać. Pozdrawiam

    0
  • #4 26 Wrz 2014 17:11
    manta
    Poziom 39  

    Masz starą to zmień i zobaczysz czy zniknie hałas. Ważne jest prawidłowe napięcie paska.

    0
  • #5 01 Paź 2014 07:11
    noidemm
    Poziom 22  

    Nie da się ponieważ stara nie bezie już pasować bo jest inny rozmiar. Ta nowa ma w sobie napinacz a stara nie, ponieważ była napinana hydraulicznie. Redukcja kosztów, ale samo w swojej istocie nie powinno pukać.

    0
  • #6 13 Lis 2014 14:18
    noidemm
    Poziom 22  

    Rozrząd wymieniłem na nowy problem ustąpił. Autko chodzi cichutko nic nie trzeszczy.
    Mam jeszcze mały problem z ubytkiem płynu w układzie chłodzenia. Ciśnienie wydaje mi się z byt wysokie. Wkręciłem nowy korek. Odpaliłem auto zagrzało się, ale przewody sa dużą miększe. Podokręcałem obiemki przy trojnikach od nagrzewnicy i parownika i zobaczymy co bedzie. Jak sciskam gruby wąż od wody to się poddaje i syczy w zbiorniczku powietrze jak by przez zbiorniczek uciekało. Wcześniej na starym korku nie puszczało powietrza i może dlatego kapało na najsłabszym ogniwie. Czy przewody powinny być bardzo miekkie??

    0
  • #7 13 Lis 2014 14:39
    Golf90
    Poziom 23  

    0.8-1.1 bara przy takim ciśnieniu powinien puszczać zawór w korku. Przewody ściskałeś przy rozgrzamym czy zimnym silniku? Jeśli na zimnym,felerny korek.

    0
  • #8 14 Lis 2014 06:58
    noidemm
    Poziom 22  

    sciskałem na zimnym i syczy spod korka.

    0
  Szukaj w 5mln produktów