Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Zestaw 2.1 do +/- 300zł MODECOM MC-MSF50 czy MODECOM MC-MHF60U lub...?

adibarlinek 26 Sep 2014 23:32 2583 5
    adibarlinek
    Level 8  
    Witam mam zamiar kupic sprzet grajacy do komputera. Przeznaczone na to mam około +/- 300zł. W Media Markt sluchalem muzyki z tego sprzetu: http://www.mediamarkt.pl/glosniki-modecom-mc-msf50,id-681799 ktory brzmial calkiem fajnie. Zastanawia mnie jescze ten zestaw: http://www.mediamarkt.pl/glosniki-modecom-mc-mhf60u,id-824135
    Pytanie mam co warto kupic lub co mogli byscie polecic podobnego. W sprawach audio jestem laikiem choc lubie posluchac głośno muzyki House na komputerze, wydaje Mi się że takie głośniki wystarcza. Czekam na opinie i pomoc. Dziękuję
    Przemmeekk
    Level 18  
    Do House się nie nadadzą, w ogóle jeśli chcesz posłuchać coś głośniej to nic dobrego nowego nie znajdziesz. Z taką kwotą szukałbym już używanych Logitech Z-2300, które na prawdę grają bardzo przyjemnie, do głośnej muzyki z dobrym basem są wręcz stworzone, natomiast należy pamiętać że nie zagra jakościowo jak dobre stereo. W tej cenie żadnego lepszego stereo do takiej muzyki nie znajdziesz.
    adibarlinek
    Level 8  
    co masz na myśli "lepsze stereo" mogłbyś mi podesłać jakiś ciekawy zestaw może warto będzie zaczekać i dozbierać
    Przemmeekk
    Level 18