Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault premium dxi - Adblue oraz doładowanie

uhr 28 Sep 2014 07:02 6942 16
  • #1
    uhr
    Level 17  
    Witam poajawiły sie oto takie błędy.
    Filtry wymienione łącznie z adblue.
    Renault premium dxi - Adblue oraz doładowanie

    Autko póki zimne jedzie potem jak się rozgrzeje już turbawa jakby nie ciągła.
    Adblue pobiera bardzo dużo.
    Element grzejny to ten który jest na filtrze ?
  • #2
    Anonymous
    Anonymous  
  • #3
    uhr
    Level 17  
    A ten problem z doładowaniem ? Jest z tym powiazany czy to co innego?
  • #4
    Anonymous
    Anonymous  
  • #5
    elektryk502
    Level 14  
    Dokładnie, odkręć łącznik elastyczny rury wydechowej i obejrzyj czy nie skrystalizowało się Ad Blue.
  • #8
    elektryk502
    Level 14  
    Kolego polo.1979 w premiumce dxi nie ma czujnika prędkości obrotowej turbiny, turbosprężarka nie ma łopatek, posiada zawór upustowy. Link który podałeś dotyczy Volvo fh 400. Proponował bym sprawdzić katalizator, chłodnicę powietrza doładowania, kolektor dolotowy (czasami pękają), czujnik ciśnienia doładowania, regulacja zaworów. Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na ten błąd, trzeba kolejno wykluczać.
  • #9
    pol.1979
    Level 11  
    Kolego elektryk502 po pierwsze sterowniki w premiumce są z volvo, sprawdziłem to na premium 2007 rok dxi. Powiedz co za bzdury piszesz że turbosprężarka nie ma łopatek a co ma wiaderka?Pewnie chodzi ci o zmienną geometrię i nie o łopatki tylko kierownicę.Niestety ta którą diagnozowałem posiada i co więcej ci napisze że przypuszczam skoro sterownik jest volvo to i silnik z renaulta też nie jest lub jest zrobiony w kooperacji tak jak to ma miejsce np: w oplu silnik jest z isuzu i co teraz napiszesz. Następnie widziałeś turbinę bez zaworu upustowego, chyba wiatrową.Masz jedynie rację do nieszczelności i czujnika ciśnienia doładowania.Nie pisz że katalizator bo się nie znasz błędy były by inne odnośnie adblue czujnik Nox zaraz to wyłapie i wywali błąd tak więc proszę nie znasz się nie pisz wszystko podałem w linku wyżej a może sam zainteresowany napisze co było uszkodzone wtedy ocenimy kto posiada wiedzę i doświadczenie.
  • #10
    Anonymous
    Anonymous  
  • #11
    pol.1979
    Level 11  
    Kolego RENO-MAX mogę podmienić katalizator z drugiej sprawnej premiumki, jeśli błąd zostanie zwrócisz koszty przekładki?
  • #12
    gucio~1
    Level 23  
    Ja znam jedną turbinę o zmiennej geometrii. Turbobrake a Axorze. Znacie jakieś inne?
  • #13
    elektryk502
    Level 14  
    Podmiana katalizatora nie jest konieczna, wystarczy zrobić test przeciwciśnienia, obejrzeć czy nie skrystalizowało się AdBlue i z tyłu katalizatora skontrolować czy nie jest przesunięty wkład katalizatora. A pytanie o zwrot kosztów do osoby, która stara się pomóc w rozwiązaniu problemu jest nie na miejscu.
  • #14
    Anonymous
    Anonymous  
  • #15
    MAN Electronics
    VIP Meritorious for electroda.pl
    pol.1979 wrote:
    Kolego RENO-MAX mogę podmienić katalizator z drugiej sprawnej premiumki, jeśli błąd zostanie zwrócisz koszty przekładki?
    A ja mam pytanie czy tytułowy pojazd jest Twój że zwracasz się do Kol. RENO-MAX takim sformułowaniem ???
  • #16
    piotr2706
    Level 11  
    Kolego gucio~1
    turbo ze zmienną geometrią występuje również w Iveco Stralis. Nawiasem mówiąc straszne dziadostwo, 300 - 400 tys i turbo do wymiany, podobno dobrze nie da się zregenerować ale to podobno. Koszt nowej około 5500 zł.
  • #17
    gucio~1
    Level 23  
    Zgadza sie. Stralis ma coś takiego.