Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Wózek LINDE H35T 2003r. seria 393 - silnik się przegrzewa

konop10 29 Sep 2014 13:47 5160 16
  • #1
    konop10
    Level 9  
    Witam
    Posiadam wózek Linde H35T z 2003 roku seria 393 silnik vw i opis problemu zaczął gotować wodę, wyjęty został termostat i nadal to samo chłodnica gorąca, węże również, czyli przepływ jest ciśnienie na cylindrach 12 na wszystkich 4 cylindrach, co może być powodem czy uszkodzona uszczelka pod głowica ?
  • #2
    Waldek Osiński
    Level 16  
    Wtam.
    Czy silnik wentylatora chłodnicy pracuje na wszystkich stopniach prędkości?
    Do sprawdzenia czujnik temperatury w chłodnicy, i szczotki silnika.
  • #3
    konop10
    Level 9  
    silnik jest napędzany hydraulicznie, czujnik temp. nowy i nadal problem :(
  • #4
    markslew
    Level 27  
    Są gwałtowne skoki temp. ? Pompa wody skontrolowana?
  • #5
    konop10
    Level 9  
    nowa pompa wody, pojeździ 10-15 min i zagotowany rozwala zbiornik wyrównawczy już 3 kupiłem, więc pozostaje tylko głowica
  • #6
    markslew
    Level 27  
    Korek od zbiorniczka szczelny?
  • #9
    konop10
    Level 9  
    tak vw, moim zdaniem wykluczyłem wszystko :( więc pozostaje rwać głowice, spróbuję jeszcze chłodnice przepłukać kretem bo może jest nie drożna ? ale niby cała jest gorąca ?
  • #10
    Waldek Osiński
    Level 16  
    Silnik wentylatora chłodnicy jest napędzany hydraulicznie?
  • #12
    konop10
    Level 9  
    tak hydrauliczny, to jest wózek widłowy a nie samochód
  • #14
    Waldek Osiński
    Level 16  
    No ja mam wózki Linde i wentylatory chłodnicy są napędzane przez silniki elektryczne, a samochody to nie są... Ale człowiek uczy się całe życie, musi te większe Linde są jakieś insze...
  • #16
    Waldek Osiński
    Level 16  
    I dlatego napisałem że człowiek uczy się całe życie... No to albo chłodnica zapchana, albo głowica. Ale nie bierze płynu chłodniczego? Albo spaliny nie pachną dziwnie, i nie ma za nim białej chmury? A jeszcze kiedyś jak miałem Nysę, to jeden z węży w układzie chłodzenia był nieco "zmurszały" i się zmieniał mu się przekrój jak się nagrzał.
    Do tego stopnia, że zamykał dopływ do chłodnicy. Pomogła dopiero jazda bez pokrywy silnika, ale w Nysie to nie był problem...
  • #17
    waskibroklyn
    Level 16  
    Jeżeli napędzany jest hydraulicznie wentylator to proponuję zobaczyć jak wygląda zawór na hydraulice wentylatora. Wentylator powinien pracować cały czas w wolnym tempie i przy podwyższonej temperaturze zwiększa swoje obroty. W tym zaworze jest taka sprężynka i należy ją troszkę rozciągnąć i wtedy wentylator zaczyna pracować. Rozciągamy około 1 cm. Proponuję to sprawdzić o ile nie jest za późno już bo jak zauważyłem kolega " Strumien swiadomosci swia" pytał czy pracuje i odpowiedzi brak.