Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jakie kolumny i wzmacniacz kupić?

like_no_other 29 Wrz 2014 21:51 3792 43
  • #1 29 Wrz 2014 21:51
    like_no_other
    Poziom 9  

Witam serdecznie!
    Przejrzałem sporo tematów z tego działu jednak żaden nie był mi w stanie pomóc tak w pełni.
    Niestety nie znam się zupełnie na tych wszystkich parametrach głośników/wzmacniaczy dlatego chciałbym się poradzić forumowych profesjonalistów :)
    A więc tak, pokój ma tak na oko 4,5x4,5m, chciałbym podłączyć je do komputera (podpina się normalnie pod miejsce zwykłych głośników, a jeśli tak, to czy karta dźwiękowa będzie miała wpływ na jakość? - nie mam wyobraźni do tego ;p ). Na nagłośnienie chciałbym przeznaczyć od 1000zł do 3000zł, słucham wszystkiego, jednak z naciskiem na muzykę taneczną, dance, club, electro etc. Od sprzętu oczekiwałbym pięknego brzmienia i basu, bo przy tej muzyce to jednak dość istotne W cenie powinno zawierać się wszystko co będzie potrzebne do tego kompletu, głośniki wzmacniacz i ewentualna reszta). Dziękuję bardzo za pomoc!

0 29
  • #2 29 Wrz 2014 23:22
    telecaster1951
    Moderator Akustyka

Sprzęt nowy czy używany?

like_no_other napisał:
    podpina się normalnie pod miejsce zwykłych głośników, a jeśli tak, to czy karta dźwiękowa będzie miała wpływ na jakość?
    Tak i tak.

0
  • #3 29 Wrz 2014 23:27
    like_no_other
    Poziom 9  

nie wykluczam używanych, jednak nie wiem w jakim stopniu takie używane mogą być wyeksploatowane (nie wiem co tam się w nich zużywa, jaką mają żywotność etc.) temu wolałbym nowe, jednak tak jak wspomniałem, nie będę protestował gdy mi ktoś doradzi wg niego, dobry używany sprzęt w dobrej cenie, bo i tak się może zdarzyć, a na allegro jest tego tyle, że aż głowa boli :)

0
  • #4 29 Wrz 2014 23:44
    telecaster1951
    Moderator Akustyka

like_no_other napisał: