Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW passat B5 3bg AFN 97r - VW passat B5 3bg AFN 97r brakm mocy, analiza logów

01 Paź 2014 18:05 2526 16
  • Poziom 9  
    Prosze o analize logów bo Passat zachowuje sie coraz gorzej
    STATYCZNE
    000 http://vaglog.rtnet.pl/log_188014.html
    003 http://vaglog.rtnet.pl/log_188015.html
    004 http://vaglog.rtnet.pl/log_188012.html
    011 http://vaglog.rtnet.pl/log_188013.html

    BASSIC SETTING
    000,001,003 http://vaglog.rtnet.pl/log_188016.html
    004,007,013 http://vaglog.rtnet.pl/log_188017.html
    014,019,023 http://vaglog.rtnet.pl/log_188018.html

    DYNAMICZNE
    001,001,002 http://vaglog.rtnet.pl/log_188019.html
    001,004,008 http://vaglog.rtnet.pl/log_188020.html
    001,010,011 http://vaglog.rtnet.pl/log_188021.html

    POMOCY!!
    Problemy, bardzo Ciężko odpala, dymi na biało, brak mocy, sprawdźcie proszę
    1) kąt wtrysku czy jest prawidłowy, (według mnie wynosi 255)
    2)zawór egr,poniewaz w trybie OFF powinien wynosic 0% a u mnie jest 99.6 a w trybie On 100% a u mnie jest 0%, chodz mogę sie mylić, oraz w grupie 003 Bassic setting wartości powinny byc podobne a znacznie sie różnią
    3)jakie powinno być napięcie na wtyczce n75
    Dodam ze pompując turbinę ręcznie waz jest twardy natomiast dodając gazu pedałem miekki.
    moge sie mylić co do moich spostrzeżeń wiec proszę o sprostowanie
  • Moderator Samochody
    A czemu nie napisałeś ze masz błąd zaworu początku wtrysku?

    P.S. Ustaw rozrząd, na blokady, potem doreguluj pompę wtryskową tak aby w Basic Settings w 000 w drugim polu na ciepło było 055 a nie 255.

    Jeśli nie masz blokad, zleć ustawienie rozrządu warsztatowi.

    Dodano po 56 [sekundy]:

    Z logów wynika że co najmniej jeden ząb, opóźniła się pompa, pasek przeskoczył.

    Dodano po 1 [minuty]:

    I jeszcze jedno, albo zaczyna umierać przepływomierz, albo jego odczyty są zaniżone, z powodu np. przeskoczenia koła wałka rozrządu na pasku.
  • Poziom 15  
    Albo wybite kolo zebate na korbowym.
  • Moderator Samochody
    bajergdynia napisał:
    Albo wybite kolo zebate na korbowym.


    Wtedy kąt wtrysku by raczej wariował, albo ten silnik by już nie jeździł.;-)
  • Poziom 9  
    Ale mogl sam przeskoczyc rozrzad o zabek?
  • Moderator Samochody
    Jak pasek zużyty albo źle napięty to tak, chyba że ktoś przy wymianie rozrządu się pomylił.
  • Poziom 9  
    będę robił w sb dam zna jak poszło
  • Poziom 9  
    Ustawiłem rozrząd, jednak był przestawiony :(
    daje dalej logi bo ustawiam pompę na zakres 47-53 a ona raz pokazuje okolice 51 a raz 38 nic nie zmieniając ustawień kata wtrysku, dodam ze raz mam błąd ustawienia kata raz nie, sprawdźcie mi przepływke prosze
    Basic Settings 04
    000 http://vaglog.pl/log_189896.html I LOG
    000 http://vaglog.pl/log_189897.html II LOG
    003 http://vaglog.pl/log_189898.html
    004 http://vaglog.pl/log_189900.html
    011 http://vaglog.pl/log_189899.html

    Meas. Blocks 08
    000 001 003 http://vaglog.pl/log_189901.html
    004 007 013 http://vaglog.pl/log_189902.html
    015 019 023 http://vaglog.pl/log_189903.html
  • Moderator Samochody
    Może zawór początku wtrysku lub okablowanie uszkodzone?
  • Poziom 9  
    A jak sprawdzic ten zawor? Gdzir on sir znajduje?
  • Moderator Samochody
    W pompie z tyłu pod rozdzielaczem.
  • Poziom 9  
    Czyli zeby go sprawdzic musze wyciagnac pompe, oraz go rozebrac? Czy jest inny sposob?
  • Poziom 18  
    Dobrze zinterpretuj błąd. Czy kąt się nie dostraja do żądanych wartości czy połączenie elektryczne jest uszkodzone. Przepływkę można zobaczyć tylko w logach dynamicznych.
  • Poziom 9  
    jak sprawdzić czy elektryka działa poprawnie, jestem trochę zielony w tym ale szybko się uczę
  • Poziom 9  
    1 Fault Found:
    00550 - Start of Injection Regulation
    17-10 - Control Difference - Intermittent
    mój błąd, ustawiam na rożne zakresy ale nie umiem sie wpasować w 51
  • Moderator Samochody
    Jeśli będziesz miał mniej jak 60 błędu nie powinno być, jeśli występuje a ten opisuje usterkę mechaniczną, należy szukać przyczyn w samym zaworze, pompy.


    Taki błąd może powodować też czujnik wału lub uszkodzony wtrysk pilotujący.
  • Poziom 9  
    domex32 napisał:
    Jeśli będziesz miał mniej jak 60 błędu nie powinno być, jeśli występuje a ten opisuje usterkę mechaniczną, należy szukać przyczyn w samym zaworze, pompy.


    Taki błąd może powodować też czujnik wału lub uszkodzony wtrysk pilotujący.

    tylko z nie moge trafić w przedział 47-53