Prosze o analize logów bo Passat zachowuje sie coraz gorzej
STATYCZNE
000 http://vaglog.rtnet.pl/log_188014.html
003 http://vaglog.rtnet.pl/log_188015.html
004 http://vaglog.rtnet.pl/log_188012.html
011 http://vaglog.rtnet.pl/log_188013.html
BASSIC SETTING
000,001,003 http://vaglog.rtnet.pl/log_188016.html
004,007,013 http://vaglog.rtnet.pl/log_188017.html
014,019,023 http://vaglog.rtnet.pl/log_188018.html
DYNAMICZNE
001,001,002 http://vaglog.rtnet.pl/log_188019.html
001,004,008 http://vaglog.rtnet.pl/log_188020.html
001,010,011 http://vaglog.rtnet.pl/log_188021.html
POMOCY!!
Problemy, bardzo Ciężko odpala, dymi na biało, brak mocy, sprawdźcie proszę
1) kąt wtrysku czy jest prawidłowy, (według mnie wynosi 255)
2)zawór egr,poniewaz w trybie OFF powinien wynosic 0% a u mnie jest 99.6 a w trybie On 100% a u mnie jest 0%, chodz mogę sie mylić, oraz w grupie 003 Bassic setting wartości powinny byc podobne a znacznie sie różnią
3)jakie powinno być napięcie na wtyczce n75
Dodam ze pompując turbinę ręcznie waz jest twardy natomiast dodając gazu pedałem miekki.
moge sie mylić co do moich spostrzeżeń wiec proszę o sprostowanie
STATYCZNE
000 http://vaglog.rtnet.pl/log_188014.html
003 http://vaglog.rtnet.pl/log_188015.html
004 http://vaglog.rtnet.pl/log_188012.html
011 http://vaglog.rtnet.pl/log_188013.html
BASSIC SETTING
000,001,003 http://vaglog.rtnet.pl/log_188016.html
004,007,013 http://vaglog.rtnet.pl/log_188017.html
014,019,023 http://vaglog.rtnet.pl/log_188018.html
DYNAMICZNE
001,001,002 http://vaglog.rtnet.pl/log_188019.html
001,004,008 http://vaglog.rtnet.pl/log_188020.html
001,010,011 http://vaglog.rtnet.pl/log_188021.html
POMOCY!!
Problemy, bardzo Ciężko odpala, dymi na biało, brak mocy, sprawdźcie proszę
1) kąt wtrysku czy jest prawidłowy, (według mnie wynosi 255)
2)zawór egr,poniewaz w trybie OFF powinien wynosic 0% a u mnie jest 99.6 a w trybie On 100% a u mnie jest 0%, chodz mogę sie mylić, oraz w grupie 003 Bassic setting wartości powinny byc podobne a znacznie sie różnią
3)jakie powinno być napięcie na wtyczce n75
Dodam ze pompując turbinę ręcznie waz jest twardy natomiast dodając gazu pedałem miekki.
moge sie mylić co do moich spostrzeżeń wiec proszę o sprostowanie