Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

fiat seicento 1100 - Schemat przewodów wysokiego napięcia po wymianie rozrządu i

dzikitroks 01 Paź 2014 23:14 7362 7
  • #1 01 Paź 2014 23:14
    dzikitroks
    Poziom 7  

    Witam.
    Po wymianie uszczelki oraz tłoka przyszło tez wymienić sam pasek rozrządu bo reszta była sprawna i nowa. Po tych operacjach seicento nie chce odpalić.
    Czujnik polozenia wału tez nowy. Rozrząd juz kilka razy przestawiałem o 180 i 360 stopni. Znaki też wg schemtaów. Pytanie czy ktoś może coś podejrzewac oprocz pomieszania przewodów wysokiego napięcia? Potrzebuje schematu bo aktualne podłączenie ''wali'' w gaznik. Prosiłbym o schemat tych przewodów względem cewek oraz ewentualne porady co do niemożliwosci uruchomienia tego silnika.

    Seicento 2002 r 1100 cm3
    Z góry dziękuję

    2 7
  • #2 01 Paź 2014 23:31
    esteban123
    Poziom 20  

    A koło pasowe prawidłowo założone?

    1
  • #3 02 Paź 2014 09:09
    andrzej20001
    Poziom 42  

    fiat seicento 1100 - Schemat przewodów wysokiego napięcia po wymianie rozrządu i
    minuta w google........

    7
  • #4 03 Paź 2014 08:51
    dzikitroks
    Poziom 7  

    Widziałem ten obrazek ale nie mogłem rozszyfrować tych przewodów od góry jak po kolei dochodzą. ;/ Swoją drogą juz odpalilem dwa razy i chodził sobie ładnie. potem zacząłem skręcać i się okazało , że juz nie chce odpalić. Iskra jest na wszystkich świecach, benzyna też. Podpinamy raz same przewody od benzyny a raz połączone z gazem. Druga sonda Lambda (ta wyzsza) byla odpieta jak kupilem auto. Podpiąć ją? Ma ktoś pomysł czemu nagle przestał palic? Aha sprawdzałem tez rozrzad czy się nie przestawil i jest ok. Brak pomysłów nocka zazrwana w garazu.

    0
  • #5 03 Paź 2014 12:04
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody

    Teraz to bym kompresję zmierzył. Pewnie głowica będzie do zrobienia. Szkoda zarywać nocy.

    1
  • #6 03 Paź 2014 13:49
    sandamiano
    Poziom 28  

    dzikitroks napisał:
    Druga sonda Lambda (ta wyzsza) byla odpieta jak kupilem auto. Podpiąć ją?
    Ta bliżej kolektora wydechowego? To sonda regulacyjna . Ważniejsza od kontrolnej za katalizatorem. Powinna być podpięta. Sterownik żelowy IAW5F? Był demontowany?

    0
  • #7 05 Paź 2014 21:44
    dzikitroks
    Poziom 7  

    sandamiano napisał:
    dzikitroks napisał:
    Druga sonda Lambda (ta wyzsza) byla odpieta jak kupilem auto. Podpiąć ją?
    Ta bliżej kolektora wydechowego? To sonda regulacyjna . Ważniejsza od kontrolnej za katalizatorem. Powinna być podpięta. Sterownik żelowy IAW5F? Był demontowany?


    Nie wiem co to jest sterownik żelowy ale skoro nie wiem to raczej go nie odpinałem.
    A gdzie on jest?

    Dodano po 53 [sekundy]:

    Pawel wawa napisał:
    Teraz to bym kompresję zmierzył. Pewnie głowica będzie do zrobienia. Szkoda zarywać nocy.


    uszczelka i planowanie głowicy bylo tyle co robione więc jak moge robic jescze raz wszystko skoro dokrecalem kluczem dynamometrycznym głowice wg instrukcji ?

    0
  • #8 03 Gru 2014 12:18
    dzikitroks
    Poziom 7  

    Rozwiązaniem była wymiana ECU oraz zamienione szklanki przy ukladaniu. Kupilem uzywany za 150 zł i wszystko smiga teraz jak nalezy. Dzieki wszystkim za pomoc.
    Temat do zamknięcia.

    0