Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Astra G X17DT X17DTL - Poprawne ustawienie wałka rozrządu i kąt wtrysku

02 Paź 2014 21:57 3339 2
  • Poziom 13  
    Witam,
    Dostałem Astre od klienta,
    płyn mieszał się z olejem, okazała się pęknięta głowica, jestem na etapie skadania,
    Jak poprawnie ustawić wałek rozrządu (dziura w nim na powierzchni styku z kołem zębatym ma patrzeć do góry ?), instr z autodaty widzę ale nie jest mi w 100% jasna, czujnik zegarowy mam, czy potrzebna do jego specjalna podstawa ?
    jak wyregulować kąt wtrysku, patrzac w bloki w opcomie da sie ? bo widze ze auto nie ma wtrysku sterującego, porównuje może wskazanie z czujnika położenia wału i z czujnika położenia pompy wtryskowej ?

    Dodano po 31 [minuty]:

    Czy jak ustawie wał korbowy dokładnie 90 stopnie przez gmp 1 cyl i ustawie dokładnie krzywkę wydechową 1 cyk pionowo w górę dokładnie czy będzie dobrze ?
  • Poziom 33  
    Według mnie aby zrobić to dobrze potrzebna jest podstawka i adapter koncówki czujnika zegarowego .
  • Poziom 13  
    Rozumiem, patrząc teraz na logike i praktyke, w silnikach diesla 8 v powinno zachodzic zjawisko jak na rys ?
    Astra G X17DT X17DTL - Poprawne ustawienie wałka rozrządu i kąt wtrysku