Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Volvo FM 2008 automat - zbyt wysokie ciśnienie obwodu 1

03 Paź 2014 19:56 2853 3
  • Poziom 11  
    Witam.Pacjent jak w temacie problem polega na zbyt wysokim cisnieniu powietrza w obwodzie nr.1.Wskazowka na wyswietlaczu wychodzi poza zielone pole.Sporadycznie wyswietla blad zbyt wysokiego cisnienia skrzyni biegow.Zawor ograniczajacy cisnienie zamontowany na zbiorniku powietrza ciagle upuszcza powietrze.Zawor czteroobwodowy podmieniony,bez zmian.Gdzie szukac usterki,co odpowiada za regulacje cisnienia w obwodzie nr.1i2.Czekam na odpowiedz i z gory wielkie dzieki.
  • Poziom 13  
    Wydaje mi się że to są 2 zawory tzw. gruszki/dzwonki . Jeden jest z przodu przed akumulatorami pod blachą a drugi wkręcony w drugi zbiornik. Nie kupuj zamienników , jak sobie poradzisz to wymień tylko jego zawartość bo są oryginalne zestawy naprawcze. Było już o tym na forum.

    https://obrazki.elektroda.pl/5970951700_1412361248.jpg
  • Poziom 11  
    Zawor o ktorym piszesz upuszcza mi powietrze ze zbiornika[pisalem o tym],lecz nie to jest problemem.Problem polega na za wysokim cisnienu powietrza w obwodzie 1. Zegar poza zielonym polem.Skrzynia biegow jest zasilana z obwodu 1.
  • Poziom 13  
    Ten zawór nie spuszcza powietrza . On je redukuje z 12 na 8 bara. Jeśli u Ciebie on syczy to ma awarię , też mi się raz tak zdarzyło gdy założyłem do niego polski zestaw naprawczy bo był tańszy. Syczy bo zjadło uszczelki albo pękł w nim plastikowy tłok.