Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Volvo FM 2008 automat - zbyt wysokie ciśnienie obwodu 1

pingwin1975 03 Paź 2014 19:56 2553 3
  • #1 03 Paź 2014 19:56
    pingwin1975
    Poziom 11  

    Witam.Pacjent jak w temacie problem polega na zbyt wysokim cisnieniu powietrza w obwodzie nr.1.Wskazowka na wyswietlaczu wychodzi poza zielone pole.Sporadycznie wyswietla blad zbyt wysokiego cisnienia skrzyni biegow.Zawor ograniczajacy cisnienie zamontowany na zbiorniku powietrza ciagle upuszcza powietrze.Zawor czteroobwodowy podmieniony,bez zmian.Gdzie szukac usterki,co odpowiada za regulacje cisnienia w obwodzie nr.1i2.Czekam na odpowiedz i z gory wielkie dzieki.

    0 3
  • #2 03 Paź 2014 20:34
    zorba1973
    Poziom 12  

    Wydaje mi się że to są 2 zawory tzw. gruszki/dzwonki . Jeden jest z przodu przed akumulatorami pod blachą a drugi wkręcony w drugi zbiornik. Nie kupuj zamienników , jak sobie poradzisz to wymień tylko jego zawartość bo są oryginalne zestawy naprawcze. Było już o tym na forum.

    https://obrazki.elektroda.pl/5970951700_1412361248.jpg

    0
  • #3 03 Paź 2014 20:44
    pingwin1975
    Poziom 11  

    Zawor o ktorym piszesz upuszcza mi powietrze ze zbiornika[pisalem o tym],lecz nie to jest problemem.Problem polega na za wysokim cisnienu powietrza w obwodzie 1. Zegar poza zielonym polem.Skrzynia biegow jest zasilana z obwodu 1.

    0
  • #4 04 Paź 2014 15:28
    zorba1973
    Poziom 12  

    Ten zawór nie spuszcza powietrza . On je redukuje z 12 na 8 bara. Jeśli u Ciebie on syczy to ma awarię , też mi się raz tak zdarzyło gdy założyłem do niego polski zestaw naprawczy bo był tańszy. Syczy bo zjadło uszczelki albo pękł w nim plastikowy tłok.

    0