Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Banner Multimetr Fluke 87VBanner Multimetr Fluke 87V
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Przewód do silnika 7,5 kw -

03 Paź 2014 21:14 6228 14
  • Poziom 8  
    Witam
    Jakiego przewodu ziemnego mam użyć do silnika 7,5 kW 2900 obr, długość przewodu około 30 metrów.
    Drugi problem to jakie zabezpieczenie założyć aby w razie zaniku jednej fazy rozłączyło silnik chroniąc przed spaleniem.
    Nie jestem elektrykiem więc proszę o pełną nazwę zabezpieczenia :)
    Z góry dziękuję za odpowiedź.
  • Banner Multimetr Fluke 87VBanner Multimetr Fluke 87V
  • Banner Multimetr Fluke 87VBanner Multimetr Fluke 87V
  • Moderator Elektrotechnika
    Silnik przede wszystkim należy zabezpieczyć od zwarć i przeciążeń.
  • Poziom 8  
    Dzięki niewolno2.
    Z kalkulatora wychodzi mi przewód 2,5; więc przewymiaruję go jeszcze na 4 w razie jakiegoś dodatkowego urządzenia. Jeszcze raz dzięki :)
  • Poziom 39  
    Dokładając/dołączając jakiekolwiek urządzenie do instalacji która jest przeznaczona do zasilania silnika może skończyć się uszkodzeniem ww silnika, wszystkie ewentualne wyliczenia zabezpieczeń dają w " łeb", jeżeli ma to być zasilanie tylko i wyłącznie silnika to tak ale jeżeli chcesz w przyszłości zmienić na inną konfiguracje do warto się zastanowić i zamontować dodatkową rozdzielnie w której będziesz mógł modyfikować podłączenia.
  • Poziom 9  
    Witam, żeby nie zakładać nowego tematu. Podpowie może mi ktoś? Czy dla takiego silnika jak w temacie 7,5Kw (pompa wody) na kablu 250m ziemny 4x4 mm2 alu ma szanse to pracować poprawnie?
  • Poziom 35  
    pabog napisał:
    Czy dla takiego silnika jak w temacie 7,5Kw (pompa wody) na kablu 250m ziemny 4x4 mm2 alu ma szanse to pracować poprawnie?

Nie ma szans, zapomnij.
  • Poziom 9