Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Laptop Lenovo y510p Geforce GT750M

DUCHU253 05 Paź 2014 20:21 2730 10
  • #1 05 Paź 2014 20:21
    DUCHU253
    Poziom 5  

Witam.
    Zwracam się z pomocą do ludzi i ekspertów co wiedzą coś na temat komputerów i mogą wstanie udzielić mi pomocy w sprawie następującej.
    Kupiłem sobie laptopa Lenovo y510p z 2 kartami graficznymi i jestem przekonany że jedna mi nie działa bo odczuwam to na początku grając w gry, fps diametralnie mi spadały do 15 fps, gdzie wiem że spokojnie powinienem mieć z 250-300 fps. Laptopa mam z 2 tyg i już takie problemy. Jest to prawdopodobnie karta graficzna z ULTRABAY. Mam zrobione screany które pomogą. Nie jestem całkowicie Zielony w tych sprawach, lecz to nie na moja wiedzę i umiejętność. Proszę o pomoc czy karta jest już do wywalenia czy da się to jakoś naprawić. Ps Mam jeszcze gwarancje na niego, ale to jest większy problem z oddaniem jego bo kupiłem go w Polsce a mieszkam w UK. Dziękuję z góry za wszelkie odpowiedzi i Pomoc.

Laptop Lenovo y510p Geforce GT750M Laptop Lenovo y510p Geforce GT750M

System operacyjny Windows 8
    Wersja językowa polski
    Podzespoły
    Procesor IntelŸ Core™ i7 4gen 4700MQ 2,4 - 3,4 GHz
    Liczba rdzeni procesora 4
    Pamięć podręczna CACHE 6 MB
    Ekran 15,6'', WUXGA (Full HD) 1920 x 1080 (16:9)
    Typ matrycy matowa, podświetlenie LED
    Ekran dotykowy nie
    Pamięć RAM 16 GB, DDR3, 1600 MHz
    Dysk twardy 1000 GB, SATA 5400 obr/min
    Dodatkowy dysk 8 GB SSHD
    Grafika nVidiaŸ GeForce GT750M x 2 + Intel HD Graphics 4600
    Pamięć własna karty graficznej 2048 MB
    Napęd, kamera
    Rodzaj napędu brak
    Wbudowana kamera tak 1 mln pikseli
    Dźwięk
    Karta dźwiękowa zintegrowana
    Wbudowane głośniki 2
    Wbudowany mikrofon tak
    Komunikacja
    Karta sieciowa 10/100/1000 Mbps Gigabit Ethernet
    Karta bezprzewodowa Wi-Fi 802.11 b/g/n