Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lenovo Z570 - Laptop strasznie wolno pracuje, zacina się, po formacie

07 Paź 2014 11:15 2424 12
  • Poziom 6  
    Witam, tak jak w temacie, mam problem z płynnością działania komputera. Około tydzień temu został on odebrany z naprawy, gdzie była lutowana płyta główna, jakiś most naprawiali (wybaczcie, za te kolokwialne podejście, ale jestem zupełnym laikiem, jeżeli chodzi o budowę komputera), następnie został zrobiony format za pomocą guzika recovery (laptop lenovo). Teraz dzieją się zupełnie dziwne rzeczy, na początek nie mogłem odpalić chroma, wyskakiwał jakiś błąd, poradziłem sobie z tym, tylko teraz laptop strasznie się zacina, nawet przy oglądaniu internetu przy 4-5 kartach, po zakupie komputera, wszystko śmigało. Kiedyś czytałem, że laptopy chodzą wolniej, jeżeli się starzeją, ale to naprawdę jest przesada co wyrabia mój komputer. Jeżeli ktoś ma jakieś pomysły co mógłbym zrobić z tą sytuacją to byłbym niezmiernie wdzięczny za pomoc :)

Dopiero teraz to zauważyłem, ale nie wiem dlaczego pokazuje się, że są 2 GB ramu, a jak go kupowałem to chyba miał 4 o.0 Lenovo Z570 - Laptop strasznie wolno pracuje, zacina się, po formacie
  • Poziom 31  
    Podaj smart dysku.
    bagnica napisał:
    Dopiero teraz to zauważyłem, ale nie wiem dlaczego pokazuje się, że są 2 GB ramu, a jak go kupowałem to chyba miał 4

Może cię oszwabili w serwisie?
    Zdejmij pokrywę i zobacz ile kości fizycznie jest włożonych. Może jedna padła? Sprawdź ram memtestem.
  • Poziom 6  
    Tutaj screen z crystal disk, mam nadzieję, że o to chodziło, zaraz sprawdzę ramem
    Lenovo Z570 - Laptop strasznie wolno pracuje, zacina się, po formacie
  • Poziom 31  
    Smart jest w porządku. Sprawdź co z tym ramem, czy było rzeczywiście 4gb i gdzie wyparowało 2 gb?
  • Poziom 6