Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
HELUPOWER
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Volvo v40 - Zapowietrzajacy sie układ paliwa LUCAS

15 Paź 2014 23:16 16083 59
  • #31
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • HELUPOWER
  • #32
    wielecki
    Poziom 21  
    Czy jak nie chce odpalić po rozgrzaniu, to rozrusznik kreci normalnie czy wystepuje objaw słabniecia rozrusznika jakby bateria padała?
    Czy jak mu dodasz troche gazu i przytrzymasz to objawy ustepują czy nie?
    Z tym stołem i śmietnikiem, chodzi o to że tej pompy nie oplaca się naprawiać. Sprawna używka kusztuje 250zł.
  • #33
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #34
    wielecki
    Poziom 21  
    Wymienił bym duzy uszczelniacz miedzy głowiczka a korpusem pompy, jeżeli zaciaga powietrze to tamtedy. te uszczelniacze i tak często nie wytrzymuja 10 lat. Przy okazji małe oringi na ciegnach.
  • #35
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #36
    markslew
    Poziom 27  
    W Twoim przypadku to wyraźnie wygląda na zapowietrzenie...
  • #37
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • HELUPOWER
  • #38
    wielecki
    Poziom 21  
    Sam nie wiesz o co pytasz. Sprecyzuj pytanie.
  • #39
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #40
    żałosna udręka
    Poziom 32  
    jedrysekjarek napisał:
    Gość od pompy powiedział że z tyłu pompy jest śruba na klucz 17 i imbus 5 którą podnosi sie lub obniża ciśnienie wtryskiwanego paliwa.
    Od jakiej pompy był ten "gość"? Silnik twojego samochodu się zapowietrza, a tego nie usuniesz regulując dawkę. Bo chyba tą śrubkę miał na myśli ten "gość".
  • #41
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #42
    dizba
    Poziom 30  
    jedrysekjarek napisał:
    Gość od pompy powiedział że z tyłu pompy jest śruba na klucz 17 i imbus 5 którą podnosi sie lub obniża ciśnienie wtryskiwanego paliwa. Oraz że mam wkręcić ją o pół obrotu nie więcej. Ja niestety nie widzę takiej śruby

    Gość powiedział częściowo dobrze. Jest to regulacja ciśnienia, ale wewnętrznego głowicy pompy wtryskowej. Kluczem 17 wykręca się ten regulator. Do regulacji służy nakrętka 13 mm oraz trzpień na płaski śrubokręt.
    Już dwa razy napisałem Ci, że masz do wymiany pompę podającą. Jest ona odpowiedzialna za to ciśnienie. Podnoszenie ciśnienia nie ma sensu jak ta pomka jest zużyta. Kupno oryginału, tylko da efekt. Powinna być wymieniana co 100-150 tyś. km.
  • #43
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #44
    dizba
    Poziom 30  
    Tak. A masz blachę osłaniającą elektrozawór stopu ?
    Volvo v40 - Zapowietrzajacy sie układ paliwa LUCAS
  • #45
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #46
    dizba
    Poziom 30  
    Masz blachę. Bez jej zdjęcia nie dostaniesz się do pompki. Musisz wyjąć całą pompę z auta. I na stole rozwiercać urwane śruby.
  • #47
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #48
    dizba
    Poziom 30  
    Pompa podająca to 68 oraz 70. Numer katalogowy 9100-993.
  • #49
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #50
    dizba
    Poziom 30  
    jedrysekjarek napisał:
    wykręciłem pół obrotu śrubę 74 i dokręciłem 75 nie widząc żadnych zmian na pracującym silniku.

    Bo nie zobaczysz. Może zobaczysz , ale na wysokich obrotach.
    15 mm na 14 to minimalnie zwiększyłeś wolne obroty.
    Ssania to nie ma żaden diesel. To są tylko dodatkowe dźwignie wolnych obrotów.
    A pompę kupisz np tu
    http://www.dieselcars.pl/343,9100-993-alterna...a-pierscien-mimosrodowy-lopatki-7123-388.html
    http://www.autodieselparts.com.pl/891,9100-99...mpy-dpc-dpa-delphi-kpl-lopatki-pierscien.html
  • #51
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #52
    dizba
    Poziom 30  
    jedrysekjarek napisał:
    A wrócić te ustawienia co były ?

    Nie musisz. To dużo nie zmieniło.
  • #53
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #54
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #55
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #57
    żałosna udręka
    Poziom 32  
    Nie widzę przezroczystego wężyka na odpływie. Jeżeli to tylko moja wada wzroku to pół biedy, ale jeśli rzeczywiście go tam nie ma, to nie wiem o czym debatujemy.
  • #58
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #59
    żałosna udręka
    Poziom 32  
    jedrysekjarek napisał:
    ścisnąłem francuzem przewód powrotu paliwa z pompy do baku. Sprawdzam rano po ściągnięciu francuza. Auto pali na rys, brak białej chmury dymu i szarpania. Dlatego obstawiam ze pompa zapowietrza się przez powrót.

    Myślę że tą retrospekcją można zakończyć ten odkrywczy temat.
  • #60
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto