Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Deimic One - Szkolenia
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opinie o samochodach kat. L6E

chester09 08 Paź 2014 10:55 17970 16
  • #1 08 Paź 2014 10:55
    chester09
    Poziom 9  

Witam Wszystkich
    Potrzebuję kupić "samochód" aixam, ligier bądź coś podobnego na co nie trzeba mieć prawa jazdy. Pojazd będzie użytkowany przez moją mamę, która nie ma prawka więc nic innego nie wchodzi w grę. Moja rola polega tylko na kupnie takiego samochodziku i serwisowaniu go.
    I tu się pojawia ogromny problem. Nigdy z takim czymś nie miałem styczności i nie wiem czego mam się spodziewać i na co zwrócić uwagę przy kupnie.
    Kupić diesla o śmiesznej mocy czy benzynę?
    Będę bardzo wdzięczny za wszelkie opinie i rady. Ja z tego jestem zielony.

0 16
  • Deimic One - Szkolenia
  • #2 08 Paź 2014 13:35
    QuantumXXX
    Poziom 18  

A skąd pomysł że nie trzeba mieć prawa jazdy?

2
  • #3 08 Paź 2014 13:46
    cirrostrato
    Poziom 36  

A ja nieśmiało spytam, czy szanowna mamusia zna przepisy ruchu drogowego i czy kiedykolwiek poruszała się po drogach nie pojazdami np. MZK?

2
  • Deimic One - Szkolenia
  • #4 08 Paź 2014 13:56
    QuantumXXX
    Poziom 18  

Całe szczęście nie wolno jeździć pojazdami L6E bez prawa jazdy. Trzeba mieć PJ kategorii AM. Oto co mówi strona producenta tych samochodzików:

http://www.chatenet.pl/bpj.html

"Wbrew powszechnej opinii pojazdów kategorii L6e i L7e nie można prowadzić nie posiadając prawa jazdy. "

0
  • #5 08 Paź 2014 14:13
    chester09
    Poziom 9  

Przepisy ruchu drogowego zna. Na początku lata kupiłem dla mamy skuter więc z ruchem drogowym jest już oswojona. Nawet poprosiłem kolegę, który ma uprawnienia instruktora o przeszkolenie i przeegzaminowanie mamy. Kurs i egzamin u kolegi mama przeszła pozytywnie.
    Problem w tym, że w żaden sposób nie mogą namówić mamy na normalny kurs prawa jazdy i egzamin.