Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Atego 1823 rok 2001 - Błąd fr 7060

Lukas344 08 Paź 2014 20:33 2373 9
  • #1 08 Paź 2014 20:33
    Lukas344
    Poziom 8  

    Witam. Posiadam atego 1823 rok 2001. Na wyświetlaczu i kompie odczytałem błąd FR 7060. Co oznacza? Pyt 2: jak wykasować ( których przycisków użyć)w WS pozycje Tour?rozumiem, ze po wyzerowaniu auto zacznie na nowo naliczać km oraz wyliczy mi na nowo spalanie. Pyt3: czy analogicznie mozna wprowadzać dane na temat rodzaju oleju sinikowego oraz terminów wymiany poszczególnych filtrów?pozdrawiam

    0 9
  • Pomocny post
    #2 08 Paź 2014 22:30
    685832
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 09 Paź 2014 17:30
    Lukas344
    Poziom 8  

    Czy ten błąd parametryzacji może być związany z faktem, ze tachograf nie jest od tego auta? Byłem na kompie i tak mnie mechanik poinformował. Nie uwierzyłem, bo następnego razu przetłumaczył ten błąd jago błąd pedału gazu. Miałem problem z gazem, ale to nie był błąd 7060, ewentualnie 7070 (ale taki sie nie wyświetlał). Co do WS gdybym miał przycisk reset to był nie pytał na forum. Chyba ze nie wiem który to, bo wszystkie są poprzecierane.

    0
  • #4 09 Paź 2014 19:08
    serwis_gh
    Specjalista - układy wtrysku Diesel

    Masz szczęście ze nie masz Fleetboarda dopiero byś miał wydatki :D
    Generalnie tacho musi pracować na CANie i posiadać numer VIN (FIN) pojazdu. Jeśli analogowe wymienione na takie same to nie powinno być problemu jeśli wystawiona cyfrowka, trzeba co nieco pogmerac Star Diagnoza (xentry) w sterownikach.

    0
  • #5 09 Paź 2014 22:02
    Lukas344
    Poziom 8  

    Spoko, to mi cos rozjasnilo, tyle ze mam tacho szuflade. Tzn na tarczki. Widze ze Star Diagnoza jest odpowiednia na rozwiazywanie wszystkich problemow. Postaram sie znalezc kogos w moim miescie, kto dysponuje takim softem...mowisz ze trzeba pokombinowac, a z tym moze byc ciezko....

    0
  • #6 21 Paź 2014 16:10
    Lukas344
    Poziom 8  

    Mialem dziwne zdarzenie z moim Atego. Po odpaleniu na zimnym zaczal mi strasznie kopcic jasnym dymem i bardzo szarpal silnikiem. Zdazylem zauwazyc na desce blad MR ale numeru nie znam bo go zaraz zgasilem. Chcialbym uniknac awarii w trasie dlatego moje pytanie na forum. Zastanawiam sie co to moglo byc, czy tak poprostu sie zwiesil?

    0
  • #7 22 Paź 2014 19:05
    685832
    Użytkownik usunął konto  
  • #8 13 Lis 2014 16:54
    Lukas344
    Poziom 8  

    a jaką silnik powinien mieć temperaturę pracy. U mnie waha się pomiędzy 68-74 st C. Zastanawiam się czy to nie jest za mało. Poprzedni mercedes jakim jeździłem trzymał 83-85 st C, ale nie był to atego. Temp. pracy w samochodach osobowych jest na poziomie 90 st C. Za mała temperatura w silniku oznacza wyższe spalanie, szybsze zużycie itp.

    2
  • #9 13 Lis 2014 18:56
    685832
    Użytkownik usunął konto  
  • #10 23 Sty 2015 17:42
    Lukas344
    Poziom 8  

    bład FR 7060 rozwiązał się sam. Po podłączeniu do SD, zamienił się na błąd sprzęgła (nie pamiętam nr). Po "nauczeniu" pedału sprzęgła na razie nic się nie pokazuje.

    1