Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

A4 B4 Avant 1.8 Turbo 150 KM - Co odpowiada za spalanie.

steganos 08 Paź 2014 22:39 1209 14
  • #1 08 Paź 2014 22:39
    steganos
    Poziom 29  

Witam.
    Chodzi o to że kupiłem auto jak w temacie. Nie znam się na tym aż tak za bardzo żeby wszystko wiedzieć więc chciałbym spytać co sprawdzić i ewentualnie wymienić aby zmniejszyć spalanie. Co za nie odpowiada. Przykładowo nie wiem np. wymiana filtrów itp. Samochód z roku 97 więc wypadałoby go przejrzeć.

0 14
  • #2 08 Paź 2014 23:09
    marecki05
    Poziom 8  

Jeżeli nie ma żadnych objawów niepoprawnej pracy silnika to z pewnością pełny serwis by się przydał jak to się zawsze robi przy zakupie nowego auta. Mianowicie:

Wymiana oleju wraz z filtrem
    Filtr paliwa
    Filtr przeciwpyłkowy/ kabinowy (wiele osób nie zwraca na niego uwagi ale tez jest istotny bo filtruje powietrze które wdychamy, a poza tym objawem zapchanego tego filtru jest parownie przedniej szyby)
    I teraz własnie najistotniejsze dwie rzeczy której wpływają najbardziej na prace silnika i oszczędnośc to:
    Filtr powietrza
    Odpowiednie świece dedykowane do tego silnika

0
  • #3 08 Paź 2014 23:10
    przemek25l
    Poziom 29  

Filtry wymienia sie po zakupie samochodu tak samo jak rozrząd i świece. Chyba ze jesteś pewniej w 100% ze jest ok. Bo ogólnie sprzedający teraz kłamią ze wszystko zrobione. Moze 10% jest faktycznie jak mówią. Dlaczego piszesz żeby zmniejszyć spalanie ile pali jaki przebieg?

0
  • #4 08 Paź 2014 23:32
    steganos
    Poziom 29  

Przebieg 220 tys, ile pali jeszcze nie wiem ale tak ok z tego co widzę po wskaźniku to wyjdzie pewnie 10/100 przy jeździe po wioskach czyli hamowanie i ruszanie prawie jak po mieście. Jazda spokojna 1500 - 2000 obr.