Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

WV Passat B5 1.9 TDI 110 KM 1997r Kontrolka kluczyka

11 Paź 2014 20:48 2721 4
  • Poziom 10  
    Witam mam pewien problem z którym nie mogę sobie poradzić. Otóż posiadam passata b5 postanowiłem wymienić zegary z zielonego podświetlenia na niebieskie wszystko działa nic nie kodowałem żadnym programem tylko wypiąłem kostki i wpiąłem i licznik działa auto odpaliło bez problemu z immo nic nie kodowałem.
    Problem mam taki ze miga mi kontrolka taka żółta po stronie obrotomierza taki samochód narysowany z kluczykiem podejrzewam ze ta kontrolka to coś od immo a denerwuje mnie to miganie podczas jazdy próbowałem wyłączyć jakoś immo ale nie mogę nie wiem jak mam
    Mam 2 kable vag can comander kl i kkl niebieski od viakena i czarny po różnych liniach i posiadam polskiego vaga v4.9 oraz vag can comander 1.4

    Jak wmontuje stary licznik z powrotem to kontrolka zapala się i gaśnie prawidłowo auto pali i jeździ
    jak zamontuje nowy licznik z niebieskim podświetleniem to kontrolka miga mimo ze auto zapala i jeździ liczniki oba sa VDO co to może być coś nie zgrane i czy immo jest jakieś inne
    Udało mi się z czytać programem vag can commanderem z czytać pin licznika nowego. jak sie zalogowałem polskim vagiem w licznik login to kontrolka się zaświeciła tzn nie miga próbowałem adaptacje na kanale 21 wpisuje wartość to powraca mi na wartość 0
    nie wiem czy robię coś nie po kolei pomoże mi ktoś rozwiązać problem
    najlepiej to bym rozkręcił licznik i taśma ja zalepił ale chce żeby było normalnie czyli tak jak w starym liczniku ze zapala i gaśnie nie mam już siły z tym programowaniem co i jak jestem początkującym
  • Poziom 32  
    W nowym liczniku jest wpisany inny pin i nr immo. Dziwne że odpalisz auto ( ktoś w sterowniku silnika zrobił immo off). Tu jest film o adaptacji licznika musisz miec oba piny stary (czyli zgodny z pinem ECU) i nowy (nowego licznika).
    Link
    [/film]
  • Poziom 10  
    jutro spróbuje tylko ze mam pewien problem bo program vcds lite nie widzi mojego interface test portu ok a interface nieznaleziony a vag com versji 409.1 nie mogę uruchomić mam windows 7 64 bit wersja. próbowałem juz wszystkiego zmiany portu . time latency i nadal nie widzi mojego kabla a program polski vag i vag can comandere 1.4 dziala na tych kablach mam tez 2 rodzaje kabli niebieski i czarny vag polski na nich działa a vag com i vcds nie może odnaleźć interfejcu coś jest nie tak ale już nie wiem co
  • Poziom 42  
    Jeśli ci auto pali i jeździ na tym "niebieskim" to i tak nie masz już immo, więc skorzystaj z tej "taśmy" i zaklej kontrolkę lub usuń diodę....
  • Poziom 10  
    ale ja nie chce klejenia taśma a co w przypadku jeżeli później będe pilota mówiłem że klejenie taśmą odpada bez wyjątku.
    o co chodzi z tym pinem ze starego licznika po co niby mi on. Opisze ktoś mi pokolei co i jak należy zaprogramować i czy trzeba wsady zmieniać czy się coś pomiesza w sterowniku.
    Ja jeszcze taka mam propozycje czy wyciągnąć wsad vagiem ze starego licznika i wgrać do nowego czy to zły pomysł o co chodzi z tym pinem

    Dodano po 1 [minuty]:

    aha immo mam wyłączone a kontrolka miga

    Dodano po 1 [godziny] 21 [minuty]:

    aha rozumiem ze stary licznik ma immo1 z zielonym podświetleniem a nowy z niebieskim podświetleniem ma immo2
    czy da się to jakoś zaprogramować jak tak to proszę o radę acha a immobilizer mam wyłączony

    Dodano po 36 [minuty]:

    a czy musze wymienić transpondery w kluczykach czy nie bo czytałem ze zielone liczniki mają transponder ze stałym kodowaniem a zielone ze zmiennym kodowaniem i pytanie czy tu nie tkwi problem jak temu zaradzić

    Dodano po 17 [minuty]:

    pokazuje jeszcze mi sie jeden błąd klucz sygnał za mały - błąd sporadyczny czy to ma jakiś związek z tą kontrolką