Witam
Od pewnego czasu mam problem z odpalaniem auta, pojawiający się co jakiś czas, kiedyś częściej (myślałem) przy wilgotnych dniach ale dziś jest ładnie i sucho a temat wrócił.
Objawy:
1) po odpaleniu silnik chodzi jakby na dwa gary, minutka, trochę gazowania i jest OK
2) lub odpalam normalnie i chodzi ok na wolnych obrotach, lekko daję gazu zaczyna podobnie szarpać na 'dwa gary', a jak szybko dołożę gazu to wchodzi na wyższe obroty i na nich pracuje ładnie
3) od czasu do czasu w czasie jazdy, jak wbijam luz przy zmianie biegu to wolne obroty są za równe ale wysokie, i spadają na właściwe tak po 3-4 sekundach
4) ciężko go odpalić jak jest ciepły silnik, po krótkiej jeździe, zaskakuje co jakiś cykl i ogólnie nie chce załapać..
Czy taki zestaw usterek już na coś naprowadza?
Dzięki.
(P.s. kable nowe, cewka nowa)
Dodano po 1 [godziny] 46 [minuty]:
Acha, jeszcze przed wymianą cewki bylo dużo błedów. Ale tak jak pisałem wymiana cewki nie pomogła.
Lista dość długa:
Kontrola momentu obrotowego - zbyt długi czas ingerencji 76
Obwód przekaźnika pompy paliwa - napiecie wysokie 32
Obwód wtryskiwacza - Napiecie niskie 25
4-ny wzmacniacz - Usterka 93
Moduł sterujący silnika ECU - Usterka 55
Obwód cewki zapłonowej 2 & 3 - napiecie wysokie 41
Obwód cewki zapłonowej 2 & 3 - napiecie niskie 63
Układ immobilizera - niezaprogramowany 83
Układ immobilizera - brak sygnalu 84
Układ immobilizera - zły sygnał 85
Od pewnego czasu mam problem z odpalaniem auta, pojawiający się co jakiś czas, kiedyś częściej (myślałem) przy wilgotnych dniach ale dziś jest ładnie i sucho a temat wrócił.
Objawy:
1) po odpaleniu silnik chodzi jakby na dwa gary, minutka, trochę gazowania i jest OK
2) lub odpalam normalnie i chodzi ok na wolnych obrotach, lekko daję gazu zaczyna podobnie szarpać na 'dwa gary', a jak szybko dołożę gazu to wchodzi na wyższe obroty i na nich pracuje ładnie
3) od czasu do czasu w czasie jazdy, jak wbijam luz przy zmianie biegu to wolne obroty są za równe ale wysokie, i spadają na właściwe tak po 3-4 sekundach
4) ciężko go odpalić jak jest ciepły silnik, po krótkiej jeździe, zaskakuje co jakiś cykl i ogólnie nie chce załapać..
Czy taki zestaw usterek już na coś naprowadza?
Dzięki.
(P.s. kable nowe, cewka nowa)
Dodano po 1 [godziny] 46 [minuty]:
Acha, jeszcze przed wymianą cewki bylo dużo błedów. Ale tak jak pisałem wymiana cewki nie pomogła.
Lista dość długa:
Kontrola momentu obrotowego - zbyt długi czas ingerencji 76
Obwód przekaźnika pompy paliwa - napiecie wysokie 32
Obwód wtryskiwacza - Napiecie niskie 25
4-ny wzmacniacz - Usterka 93
Moduł sterujący silnika ECU - Usterka 55
Obwód cewki zapłonowej 2 & 3 - napiecie wysokie 41
Obwód cewki zapłonowej 2 & 3 - napiecie niskie 63
Układ immobilizera - niezaprogramowany 83
Układ immobilizera - brak sygnalu 84
Układ immobilizera - zły sygnał 85