Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Passat 1.9tdi 110km nie odpala

julax 05 Lis 2014 19:40 4950 60
  • #31
    polonez15
    Poziom 33  
    Nie obraź się, ale wiedzą na temat tego silnika nie błyskasz, a pomóc Ci na tym etapie graniczy z cudem. To auto da się zdiagnozować w 30 minut i odpalić. Skoro nawet miernik " nie styka" więc o jakich pomiarach mówimy?
  • #32
    julax
    Poziom 9  
    Nie mam o co bo nie jestem mechanikiem ale sprawdziłem jeszcze raz napiecie na zaworz N109
    po włączeni zapłonu pokazuje stałe 10,5V po chwili odłącza przekaźnik mapięcie i jest zero
    podczas rozruchu napięcie skacze miedzy 5 a 8 V
  • #33
    Pawel wawa
    VIP Zasłużony dla elektroda
    No a ma być pełne 12V. Zobacz na schemacie. Z przekaźnika, bezpiecznik i ma być 12V.
  • #34
    julax
    Poziom 9  
    sprawdzałem bezpiecznik cały jeśli chodzi o bezpiecznik 15 A w podszybiu reszta też jest ok
  • #35
    Pawel wawa
    VIP Zasłużony dla elektroda
    No to jeszcze zobacz, czy kontrolka zaświeci. I zostaw miernik. Kontrolką 12V, 21W masz sprawdzać! Inaczej się nie połapiemy.
  • #36
    julax
    Poziom 9  
    Sprawdziłem kolego żarówka świeci podczas rozruchu oraz po przekręceniu stacyjki +podpiołem na zawór N109 a -na przewód od wtrysku
  • #38
    julax
    Poziom 9  
    No raczej paliwo mi się nie wraca kolego
    Popuściłem wtryskiwacze na każdym zrobiło się mokro od paliwa tylko że z lekkimi bąbelkami przez chwilę jak by coś zaczeło stukać w silniku na jeden tłok ale nic się nie stało odpowietrzałem aż aku padł to chyba trochę za długo bezpieczniki w porządku przekażnik raczej też oraz zawór bo dają paliwo na wtryskiwacze
  • #39
    julax
    Poziom 9  
    Sprawdziłem układ paliwowy i jest szczelny ale w dalszym ciągu nie znalazłem przyczyny
    podpiołem paliwo bezpośrednio przed filtrem i po odpowietrzaniu z butelki mało co ubyło czyżby to była wina filtra lub kopułki nad nią albo pompa słabo ciągnie
  • #40
    michal200848
    Poziom 22  
    Jakie błędy na kompie pokazuje? Próbowałeś na plaka palić ? Może być zepsuty czujnik położenia wału i nie odpali.
  • #41
    julax
    Poziom 9  
    Na kompie tylko N109 ale wymieniłem na plaka nie bo tu nie ma takich specifików w sklepie o czujniku myślałem ale pokazało by chyba na VAG-u
  • #42
    michal200848
    Poziom 22  
    julax napisał:
    o czujniku myślałem ale pokazało by chyba na VAG-u


    Nie zawsze.
  • #43
    julax
    Poziom 9  
    jutro zapytam w sklepie czy mają i wymienie to sie dowiem czy to to
  • #44
    julax
    Poziom 9  
    Kolego w której części silnika mam szukać i wiesz jaki powinien być numer fabryczny
  • #45
    Sheeniva
    Poziom 12  
    Sprawdź czujnik położenia wału. Wtedy dowiesz się o możliwej jego korekcji.
  • #46
    julax
    Poziom 9  
    Założyłem nowy czujnik wału ale nadal bez reakcji silnika
  • #47
    Sheeniva
    Poziom 12  
    Dawka startowa ?. Wtryski pompa ?.
  • #48
    julax
    Poziom 9  
    Może byś podał jakiś link jak ustawić dawkę wtryskową
    Wtryski po poszczeniu są mokre jak się kreci rozrusznikiem czyli jakieś paliwo idzie z pompy
  • #49
    polonez15
    Poziom 33  
    Może i kolokwialnie zapytam, ale czy nie zalałeś przypadkiem benzyny do zbiornika?
  • #50
    julax
    Poziom 9  
    Nie nie zalałem benzyny do zbiornika aż takim id.... nie jestem
  • #51
    Alfred_92
    Poziom 33  
    julax napisał:
    Nie nie zalałem benzyny do zbiornika aż takim id.... nie jestem

    Spokojnie, nie trzeba być id**tą, wystarczy w pośpiechu czy przemęczenia się zapomnieć.
  • #52
    julax
    Poziom 9  
    Paliwo które mam kupiłem w Laperancie przejechałem jakieś 450 km. na nim to raczej nie możliwe przy wlaniu benzyny
  • #53
    Sheeniva
    Poziom 12  
    julax napisał:
    Może byś podał jakiś link jak ustawić dawkę wtryskową
    Wtryski po poszczeniu są mokre jak się kreci rozrusznikiem czyli jakieś paliwo idzie z pompy


    "odpalasz vag-coma
    engine
    login : 12233
    adaptacja kanał 05
    wpisać wartość max
    u mnie wyszło max 33268
    było 32768"

    Zaczerpnięte z innego forum. Ja nie ustawiałem sam - ustawił mi to znajomy na innym zupełnie programie.
  • #54
    julax
    Poziom 9  
    Wpisuje login i nic się nie dzieję nie jestem specjalistą w vag to może tak prościej
  • #55
    rwrutniak
    Poziom 9  
    Witam, sprawdz przekaźnik 109, rozbierz go i zobacz czy zimnych lutow nie ma.

    Dodano po 10 [minuty]:

    Jak sprawdzisz i bedzie ok, zerknij czy Ci sie klapa gaszaca nie zaciela.

    Moderowany przez Pawel wawa:

    Ostrzeżenie. 3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych.
    3.1.11. Zabronione jest publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści, zawierających szkodliwe porady, porady nie będące próbą rozwiązania problemu oraz publikowanie identycznych wpisów następujących po sobie lub powtarzających informacje ujęte w toku dyskusji.

  • #56
    polonez15
    Poziom 33  
    rwrutniak napisał:
    Witam, sprawdz przekaźnik 109, rozbierz go i zobacz czy zimnych lutow nie ma.

    Dodano po 10 [minuty]:

    Jak sprawdzisz i bedzie ok, zerknij czy Ci sie klapa gaszaca nie zaciela.


    No to zabłysnąłeś... A pokaż mi w AFNie w B5 klapę gaszącą?
  • #57
    julax
    Poziom 9  
    Kolega ma rację brak klapy gaszącej no i przekaźnika 109 bo zastępuje go 219
  • #58
    rwrutniak
    Poziom 9  
    Fakt nie doczytalem oznaczenia silnika :/
  • #59
    julax
    Poziom 9  
    No i dalej nie pali brak błędów paliwo jest bo nawet odpiołem przy pompie przewód zasilający i pociągnołem leci dobrze a na wtryskach sucho po popuszczenie chyba coś z pompą nie tak
  • #60
    Alfred_92
    Poziom 33  
    Walczysz z tym już 4 miesiące, nie uważasz że pora odpuścić i samochód oddać komuś kto sobie z tym poradzi w dzień, może dwa?