Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Passat 1.9tdi 110km nie odpala

14 Paź 2014 17:17 5163 60
  • Poziom 9  
    Witam.
    Chciałem zapytać czy ktoś miał już taki problem z autem?
    W piątek wróciłem z pracy, postawiłem auto i w niedzielę już nie odpalił. Coś jakby nie dawał paliwa na pompę.
    Może to wina immobilaisera?
    Po przekręceniu kluczyka wszystkie kontrolki normalnie świecą.
    Nawet od świec żarowych i gasną po chwili.
    Wszystko w normie ale po chwilowym kręceniu rozrusznikiem zaświeca się kontrolka od ręcznego miga i piszczy.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 26  
    Immo nie powinno blokować, bo miałbyś info na desce.

    Klucz 17, popuść lekko nakrętkę przewodu od dowolnego wtrysku i zobacz czy po chwili kręcenia pojawi się paliwo. Jak się zacznie pojawiać, motor będzie próbował odpalić.
    Podejrzewam, że zapowietrzyłeś pompę, ale jak to nie pomoże, to tylko VAG i diagnoza, po przyczyn może być mnóstwo.
  • Poziom 9  
    Dzięki dziś po pracy spróbuję odpowietrzyć pompę
  • Poziom 9  
    Próbowałem odpowietrzyć jak doradzałeś ale z przewodów doprowadzających nie poszła ani kropla paliwa aku mi padł bede musiał zorganizować jakiś prostownik
    A co zauważyłem że po popuszczeniu nakrętki koło pompy był dziwny dźwięk takie trykotanie.
  • Poziom 26  
    Zasilanie na zawór start-stop na pompie jest i czy zawór "klika"?.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 9  
    Bedę jutro sprawdzał a czy klika to chyba raczej nie pewnie się zacioł przy wyłączaniu silnika
  • Poziom 9  
    Niestety to nie N109 wykręciłem wybebeszyłem i po wkręceniu dalej nic może jakieś napięcie nie dochodzi na pompę gdzie mam szukać
  • Poziom 33  
    Napięcie na tym zaworze jest w trakcie kręcenia rozrusznikiem? Kontrolka świec na pewno mignie po zapłonie?
  • Poziom 26  
    julax napisał:
    Niestety to nie N109 wykręciłem wybebeszyłem i po wkręceniu dalej nic może jakieś napięcie nie dochodzi na pompę gdzie mam szukać


    To sprawdź napięcie na zaworze. Zapnij zamiast niego np. żarówkę.
    Nie powiem Ci, że to czujnik położenia wału, bo nie jestem wróżką.
  • Poziom 9  
    Panowie napięcie na zaworze podczas rozruchu 0.3V
    Polonez15 kontrolka od świec żarowych normalnie się zachowuję świeci przez około 3 sekundy i gaśnie
  • Poziom 26  
    No i dalej nie możesz uruchomić?.
    Podepnij "na krótko" 12V na zawór i pal.
  • Poziom 9  
    czyli prosto na pompę ?
  • Poziom 26  
    julax napisał:
    czyli prosto na pompę ?


    Na zawór tak.
  • Poziom 9  
    kabel się zjarał w nic w ciągu kilku sekund
  • Poziom 26  
    julax napisał:
    kabel się zjarał w nic w ciągu kilku sekund


    Na zawór masz dać. Kabel oryginalny odkręć!
  • Poziom 9  
    ale kabel na zaworze jest kablem od masy tak mi wychodzi na mierniku
  • Poziom 26  
    julax napisał:
    ale kabel na zaworze jest kablem od masy tak mi wychodzi na mierniku

    Nie jest kablem od masy, tylko mierzysz oporność cewki zaworu.
  • Poziom 9  
    Efekt ten sam kabel spalony
    Miedzy górną częścią zaworu a obudową jest przepływ prądu czyżby zawór trafiło i robi przebicie masy
  • Poziom 26  
    No to jak pali przewód, to zawór na zwarciu i do wymiany.
  • Poziom 9  
    Dzięki za pomoc dowiem się dopiero za jakieś 2 tygodnie jak przywiozę zawór
    Wiesz może jaka cena będzie tego ustrojstwa
  • Poziom 26  
    Nie zbankrutujesz na pewno :)
    Grosze na szrocie.
  • Poziom 9  
    Nie dzięki ze szrotu już nauczyłem się nie brać więcej z tym bałaganu i ogólnie niewiadomo ile pochodzi
    Poszukam po sklepach

    Dodano po 20 [minuty]:

    Jedno pytanie jeśli górny to jest plus to dlaczego tamtego kabla nie spaliło jeśli na zawór powinno iść 12V mi idzie 0.3V czy jakiś błąd jest który trzeba będzie skasować
  • Poziom 33  
    Nie spaliło bo spaliło bezpiecznik, sprawdź w skrzynce bezpieczników a jak nie to w obudowie ECU, tam jest też bezpiecznik zasilający wszystkie czujniki.
  • Poziom 9  
    Witam po krótkiej przerwie
    W dalszym ciągu nie odpaliłem paska wymieniłem zawór N109 na nowy skasowałem błedy VAG-iem i nic ani dymka nie puści nawet po bezpośrednim podłączeniu zaworu po plusa i po odpowietrzaniu
    Ktoś ma jakiś pomysł co dalej ? bo do warsztatu oddać a jestem w Finlandii to nie za bardzo mi się uśmiecha
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Mistrzu jakie to auto? ROCZNIK, KOD SILNIKA... Pasatów TDI to trochę było. Od B4 zaczynając. Jak poprzedni zawór miał zwarcie, to masz spalony bezpiecznik jak nic. Albo uszkodzoną wiązkę. Do testu, możesz dać zasilanie z podłączonym zaworem. Wtedy zapali.
  • Poziom 9  
    Silnik AFN Passat B5 1998
    Zawór był podłączany bezpośrednio z aku i nic
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    A przewód na nim założony? Pewnie nie. Spróbuj zasilić zawór z podłączonym przewodem.
  • Poziom 9  
    Próbowałem bez
    Jutro dopiero spróbuję z założonym przewodem
    Ale po sprawdzeniu miernikiem na zaworze jest jakieś 8V i skacze może przez liche podłaczenie miernika niestety nie mam drugiej pary rąk do pomocy
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    A ja Ci mówię, zapali, a potem szukaj spalonego bezpiecznika. Brak zasilania na całej gałęzi. Zobacz w schemat!
  • Poziom 9  
    Kolego podłaczyłem jak mówiłeś ale nic coś styrkało a po przękreceniu kluczyka wszystko zgasło
    przy normalnym odpalaniu zaczeła migać kontrolka na środku tablicy ta ostrzegawcza