Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Peugeot 307 hdi 1.4 - Nie działa wspomaganie kierownicy

pingwin72 14 Oct 2014 17:44 7608 8
    pingwin72
    Level 10  
    Siadło wspomaganie, po kilku godzinach znów działało poprawnie. Powtórzyło to sie ze 3 razy i jak do tej pory wspomagania brak. Panowie jestem zupelnie zielony, tak zielony ze nie mam pojecia czy trzeba sprawdzic plyn (jezeli takowy jest) w zbiorniku - po prostu nie wiem. Bezpieczniki są dobre - sprawdzałem. Prosze o pomoc.
    bearq
    Level 38  
    Chcesz się dowiedzieć dlaczego nie działa a nawet nie wiesz gdzie masz płyn... Oddaj lepiej to do mechanika
    pingwin72
    Level 10  
    Dlaczego zawsze pojawia sie taki "mądrala" jak ty? - ręce opadają
    pingwin72
    Level 10  
    super - juz wszystko wiem
    BlueiMage
    Level 3  
    Witam
    Miałem przypadek u mnie w 307 wspomaganie czasem przerywało a czasem nawet znikało całkowicie. W oprogramowaniu diagnostycznym wyświetlało "błąd kalkulatora wspomagania".
    Na początku sprawdziłem bezpieczniki od wspomagania, kable i wtyczki.Wszystko wyglądało ok. Wymieniłem płyn, nic to nie dało.

Problem rozwiązała wymiana pompy. Regenerowana pompa 350 zł + przesyłka przy staniu starej pompy. Pompę spokojnie można wymienić samemu. Nowy płyn, wystarczy 1 litr TOTAL DA.
    klocek84
    Level 2  
    Witam,
    opis problemu jaki miał BlueiMage idealnie pasuje do mojego przypadku.
    Czy po wmontowaniu nowej pompy musiałeś dokonywać jakiejś aktywacji przez komputer / peugeot planet ?
    BlueiMage
    Level 3  
    Witam

Poza wymianą pompy i płynu nic nie robiłem i działa prawidłowo.
    klocek84
    Level 2  
    @BlueiMage Dzięki za pomoc.
    Dzięki informacji, że komp nie jest potrzebny zrobiłem to sam.
    Do wymiany potrzebne jest zdjęcie zbiornika z płynem do spryskiwaczy.
    Regenerowana pompa 350 brutto + płyn 40 brutto.