Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak podłączyć ze sobą dekoder, projektor i wieże.

nomma 15 Paź 2014 16:05 2682 15
  • #1 15 Paź 2014 16:05
    nomma
    Poziom 5  

Witam

Jestem zielony w sprawach elektroniki, nawet nie wiem jakie kabelki kupić aby podłączyć ze sobą dekoder, projektor i wieże. Prosiłbym o łopatologiczne wyjaśnienie. Obraz z dekodera ma iść na projektor a dźwięk z dekodera na wieże. Prosiłbym o linki do aukcji na allegro z tymi kabelkami co mam kupić. Poniżej zdjęcia wejść tych sprzętów.

Jak podłączyć ze sobą dekoder, projektor i wieże. Jak podłączyć ze sobą dekoder, projektor i wieże. Jak podłączyć ze sobą dekoder, projektor i wieże.

0 15
  • #2 15 Paź 2014 16:32
    rnd0mb
    Poziom 26  

Dekoder do projektora kablem EURO - S-VIDEO, po podłączeniu obrazu zostaną 2 chinche do dźwięku, nimi wepniesz się w wejście AUX w wierzy, jeśli takie posiada.

0
  • Pomocny post
    #3 15 Paź 2014 16:34
    marcin.waski
    Poziom 23  

Jeśli drugie zdjęcie przedstawia złącza Twojej wieży (i są to jej jedyne złącza), to audio z dekodera nie podepniesz do niej.
    Aby podłączyć dekoder do projektora musisz użyć przewodu lub przejściówki Euro-Scart na 3x RCA (Cinch) - Wejście sygnału Wideo i Audio Prawy i Lewy kanał na złącze Euro-Scart (do dekodera) i wyjście sygnału AV na wtyki RCA (do projektora).
    Skoro projektor ma wejście Audio, jest bardzo prawdopodobne, że ma wbudowany głośnik systemowy. Jeśli nie ma, pozostanie Tobie podłączenie do dekodera głośników komputerowych (lub wymiana wieży na taką z przynajmniej jednym wejściem AUX)...

Jak podłączyć ze sobą dekoder, projektor i wieże. Jak podłączyć ze sobą dekoder, projektor i wieże.

Dodano po 2 [minuty]:

rnd0mb napisał:
    Dekoder do projektora kablem EURO - S-VIDEO