Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Rozpoznanie aparatury, budowa łódki zanetowej

15 Paź 2014 21:43 1992 10
  • Poziom 8  
    Witam. Mam prośbę zaczynam budowę łódki zanetowej i mam stare graty od samolotu brata serwa itp ale nie rozpoznaje jednej rzecz i prosiłbym o zweryfikowane co to jest i o pomoc w doborze pilota do odbiornika bo mam odbiornik ale nie znam się niestety i nie wiem jaki to. Z góry dzięki za pomoc pozdrawiam. Rozpoznanie aparatury, budowa łódki zanetowej Rozpoznanie aparatury, budowa łódki zanetowej na pierwszym zdjeciu to odbiornik a drugie to regulator napiecia? z gory dzieki za odpowiedzi i wybaczcie bledy bo jestem zielony w tym forum.
  • Moderator Robotyka
    Pierwszy to odbiornik FM 35 MHz na kanał 79.
    Nie wolno go używać do pojazdów wodnych i lądowych bo możesz komuś rozbić jego samolot. Wynika to z przepisów prawnych o urządzeniach radiowych.

Drugi to typowy regulator lotniczy do silników szczotkowych.
    Też nie bardzo się nadaje do łódki, bo ma tylko jeden kierunek pracy.

I gdyby łódka ci np. wpłynęła w wodorosty, nie mógłbyś wypłynąć.
  • Poziom 8  
    Dzięki za bardzo przydatne Info znalazłem aparaturę 2.4hz nie droga 6 kanałów wiec ja wykorzystam do łódki. A teraz pytanie gdzie mógłbym dokupić pilot do tego oodbiornika bo mam resztę gratów od ttego samalotu dokupię pilot i sprzedam cały komplet będzie na elektronikę do łódki. Czy gdybym zakupił jakieś tanie radio 35MHz i do tego kupił i wlutowal kwarc na kanał 79 to wtedy będzie działać tą całą aparatura?
  • Moderator Robotyka
    Radia FM mają wymienne kwarce. Po prostu się je wyjmuje z gniazda i wsadza drugi.
    Możesz jednak mieć problem ze znalezieniem kwarcu na swój kanał, do danej aparatury, gdyż praktycznie wyszły już z użycia.
  • Poziom 8