Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Podłączenie anteny jaką przedstawiłem na schemacie

16 Paź 2014 19:26 1935 14
  • Poziom 9  
    Witam,
    Nie jestem zupełnym laikiem, bo takie podstawy jak odpowiednie zarobienie kabla pod złączkę, czy mocowanie i ustawienie anteny potrafię wykonać, ale chciałbym zapytać co myślicie o podłączeniu anteny, które przedstawiłem na schemacie poniżej:

Podłączenie anteny jaką przedstawiłem na schemacie

Ogólnie po podłączeniu telewizorów tak jak na schemacie wszystko działa, ale może macie dla mnie jakieś sugestie, co mógłbym usprawnić.

Antena postawiona jest przybliżenie na takich współrzędnych: 51.549491,20.212518 (wg Google Maps) i skierowana jest w stronę Łodzi.
    Co do ilości wzmacniaczy, kiedy podzieliłem sygnał przy pomocy dwóch rozgałęźników pasywnych, to pierwszy telewizor, przy pierwszym rozgałęźniku miał przyzwoity sygnał, ale dwa pozostałe już sporo gorzej.
    Sytuacja się polepszyła, gdy zastosowałem połączenie jak na schemacie.

Przewód jest koncentryczny z potrójnym ekranowaniem z rdzeniem stalowym pokrytym miedzią.

Jeżeli chodzi o długości przewodów, to jako że instalacja ze schematu powstała na bazie wcześniej istniejącego już połączenia między anteną a telewizorem, to długość kabla łączącego obecnie antenę z pierwszym rozgałęźnikiem jest około 10m, z pierwszego rozgałęźnika odchodzi około 1,5m kabel do pierwszego dekodera i około 3m do drugiego rozgałęźnika. Od drugiego rozgałęźnika do dwóch pozostałych dekoderów prowadzą kable o długości około 5m każdy.

Dziękuję za Wasze opinie.
  • Poziom 9  
    Antena postawiona jest przybliżenie na takich współrzędnych: 51.549491,20.212518 (wg Google Maps) i skierowana jest w stronę Łodzi.