Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Przycisk schemat otwierana bramy wjazdowej z samochodu

17 Oct 2014 15:41 1920 5
  • Level 10  
    Witam , jestem początkującym elektronikiem i mam prośbę o pomoc w zbudowaniu układu do przycisku pilota z samochodu do bramy wjazdowej.
    A więc opisze co dokładnie chce zbudować .
    Posiadam przycisk w samochodzie który przeznaczony jest do zamontowania pilota bramy wjazdowej na posesje , w sumie zadanie proste bo wystarczy że wykorzystam płytkę z elektroniką z pilota i z przycisku przeciągnę dwa kabelki do przycisku w samochodzie i działa , ale postanowiłem trochę to ulepszyć i chciałbym zbudować taki układ który będzie działał nim więcej w ten sposób :
    zawsze w oryginalnych pilotach zasada otwierania bramy polega na naciśnięciu przycisku na pilocie po czym brama się otwiera taka sama zasada przy zamknięciu bramy czyli ponownie naciskamy przycisk , ja chciałbym aby po naciśnięciu przycisku syganał z pilota był wysyłany przez 5 lub 10 sekund czyli naciskam przycisk krótko ale układ pootrzymuje naciśnięcie tak jakbym trzymał przcisk wciśnięty przez 5 lub 10 sekund . Po prostu dojeżdżam samochodem do posesji naciskam przycisk jakies 100 metrów wcześniej i sygnał jest wysyłany już bo w tej chwili musze dojechać do bramy i dopiero nacisnąć przycisk bo jak wcześniej naciskam to że tak powiem pilot nie siąga jeszcze bramy a jak zbuduje układ to nacisnę wcześniej sygnał jest wysyłany ja dalej zbliżam się do bramy i jak złapie zasięg to brama zacznie się otwierać.
    Czy jest możliwość zbudowania takiego układu podtrzymującego ? Jeśli tak to proszę o pomoc w zbudowaniu schematu i spis porzebnych części elektronicznych .
  • Moderator on vacation ...