Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Vw T4 - Nieodpala iskra jest i po uruchomieniu znika lub jest słaba

grasownik4 17 Oct 2014 22:59 3762 3
  • #1
    grasownik4
    Level 9  
    Mam nietypowy przypadek a dokładnie Vw T4 2.0 benzyna oznaczenie silnika AAC
    Wymieniono:
    Pompa paliwa
    przekaznik pompy paliwa
    Cewka + moduł zapłonowy
    Kable swiece palec kopułka
    czujnik halla w aparacie zapłonowym
    Akumulator na nowy
    Paliwo w zbiorniku na nowe
    Komputer 2 krotnie wysyłany do specjalistów elektroniki podobno OK
    Sprawdzone ustawienie rozrzadu
    sprawdzone napęd aparatu zapłonowego
    A mianowicie Samochód nieodpala od 2 lat wymieniłem mu paliwo bo było stare odezwał sie na jakis momęt to znaczy dłuzej niz 40 sekund czyli immo możemy wykluczyc tak? ogólnie niewkrecal sie na obroty pomyslałem o ustawieniu zapłonu ale po dodpięciu lampy okazuje sie nie nie działa bo niema iskry wymieniłem czujnik halla bo czesto padaly w tych modelach prawda i fakt iskra była super na wykreconych swiecach, po załorzeniu nic po ponownej próbie niema iskry co jest? wymontowałem aparat właczyłem zapłon i kręcoc napędem iskra jest niewiem dlaczego podczas kręcenia rozrusznikiem iskry niema, pomyslałem o napędzie ale napęd jest ok, i niewiem jestem w kropce co robic gdzie szukac? czyżby immo wariował i raz dawał napiecie na aparat a raz nie? Najciekawsze zjawisko spotkało mnie kiedys na wykreconych swiecach właczajac zapłon iskra samoczynnie przeskakiwała na wszystkich 4 swiecach jednoczesnie ciagle az do wyłaczenia zapłonu a ponownym właczeniu juz tego niebyło?????? gdzies jakies zwarcie? Prosze o podpowiedz
  • #2
    manta
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Diagnoza robiona? Sterownik umieszczony w ciekawym miejscu :D Instalacja do przeglądu, mógł się dostać elektrolit w wiązkę. Żarówka min 21 W i sprawdzasz przewody aparat sterownik, zobacz jak wygląda wiązka przy złączu sterownika. Masy zasilania sterownika do sprawdzenia.
  • #3
    grasownik4
    Level 9  
    Hmmmm, miałem dzisiaj bardzo mało czasu ale co sprawdziłem, to jest tak ze przejscie miedzu aparatem zaplonowym a klema minusowa jest tylko gorsza sprawa ze sprawdziłem do plusowej klemy i tez przejscie jest wyglada na to ze jest zwarcie, teraz to ze akumulator szybko sie rozładowywał i to ze po odpaleniu swiecila sie kontrolka od ładowania to wyglada na to ze w instalacji jest zwarcie, hmm mam nadziej ze nie upaliło sterownika bo najtanszy na alle... kosztuje 800zł. musze to koniecznie sprawdzic kabel po kablu od sterownika do odbiornika jak wyglada prejscie ale pewnie nie obejdzie sie bez rozbierania pancerzy wiazek bo jak inaczejh dojsc do tego??? dzieki za podpowiedz manta
  • #4
    grasownik4
    Level 9  
    Diagnoza Robiona niema żadnych błedów wszystkie kable maja przejscie miedzy sterownikiem a aparatem zapłonowym i cewko modułem problem w tym ze niemam jak sprawdzic czujnika halla w aparacie zapłonowym bo skoro wszystko jest ok to musi byc on zepsuty tak? no tak mi sie wydaje bo nic innego nieprzychodzi mi do głowy