Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

naprawa pompy wtryskowej vw golf III

lysy1091 19 Paź 2014 19:02 1143 7
  • #1 19 Paź 2014 19:02
    lysy1091
    Poziom 8  

    Witam. ostatnio zauważyłem, że cieknie mi z pompy wtryskowej nr 0460404970, w sklepie dostałem komplet uszczelek nr. 2467010003 i jak się okazało ten zestaw zamiast dwóch dużych podkładek ma 2 oringi mechanik powiedział mi, że założy stare i nie będzie problemu i tu moje pytania do Państwa.
    1. Czy miał ktoś podobny problem z uszczelkami i czy zna może oryginalny numer zestawy naprawczego ? ( w sklepie nie znaleźli zestawu z podkładkami).
    2. Czy jest sens zakładać stare podkładki ?
    3. Czy zna ktoś może rozmiar takich podkładek, żebym mógł jakoś dopasować je

    0 7
  • Pomocny post
    #2 19 Paź 2014 19:12
    bearq
    Poziom 35  

    Jeśli podkładki miedziane to podgrzej prawie do czerwoności na gazie i pod zimną wodę. Wtedy zrobią się bardzo miękkie i ładnie docisną. Jeśli nie to powtórz, powinieneś je giąć ładnie palcami bez problemu

    0
  • #3 19 Paź 2014 19:15
    pogotowie.24
    Poziom 10  

    Przypominam sobie czasy, gdzie zamiast uszczelek dostępnych w sklepach docinało się takie uszczelki ręcznie, a resztę wypełniało silikonem:D kolego polecam zastosowanie nowych uszczelek, stare dostosowały się do pompy w stanie przed naprawą, więc mają prawo przepuszczać. Nie mam przed sobą etki aby podejrzeć, może ktoś z kolegów ma taką możliwość? Pozdrawiam

    Dodano po 2 [minuty]:

    bearq napisał:
    Jeśli podkładki miedziane to podgrzej prawie do czerwoności na gazie i pod zimną wodę. Wtedy zrobią się bardzo miękkie i ładnie docisną. Jeśli nie to powtórz, powinieneś je giąć ładnie palcami bez problemu


    Kolega ma racje, po takim zabiegu miedziane podkładki zrobią się bardziej elastyczne i uszczelnią ładnie całość, jednak jeśli jest z nimi problem też takie uszczelki może by dobrać po wymiarach? Zawsze można pokombinować, ale przy każdym demontażu zalecane są nowe uszczelki. Ale jednak Polak potrafi ;)

    0
  • #4 19 Paź 2014 19:17
    lysy1091
    Poziom 8  

    Domyślam się właśnie, że stare podkładki (miedziane), już nie zdadzą egzaminu, ale niestety nigdzie nie mogę dostać informacji na temat ich rozmiaru, zostaje mi chyba dopasować jakoś na oko przykładając do gumowego oringu

    0
  • #5 19 Paź 2014 19:19
    pogotowie.24
    Poziom 10  

    Kolego, demontaż uszczelek zajmie chwilę bo rozumiem, że chodzi o te które są przy przewodach paliwowych, z takimi uszczelkami nawet do sklepu hydraulicznego, tam też można takie kupić. I spokojnie coś dobierzecie. Jeśli jest problem ze sklepem moto, to jedyne co mogę poradzić ;) Albo jak mój poprzednik wspomniał, grzanie do czerwoności a potem w zimną wodę. Jednak jeśli uszczelka jest podrapana, czy postrzępiona może to nie zdać egzaminu a i tak będzie przepuszczać.

    0
  • #6 19 Paź 2014 19:24
    lysy1091
    Poziom 8  

    Nie wiem jak fachowo nazywa się to miejsce ale jest prawie na samym dole pompy przykręcone dwoma śrubami i występuje bo obu stronach pompy i wolę tego sam nie ruszać bo jeszcze jakoś do mechanika muszę dojechac:)

    0
  • Pomocny post
    #7 19 Paź 2014 19:29
    pogotowie.24
    Poziom 10  

    Rozumiem ;) Kolego jeśli nie chcesz sam tego ruszać, to zapewniam Cię że każdy mechanik nie powinien mieć problemu ze znalezieniem takich odpowiednich podkładek, jeśli nie z katalogu to po wymiarze.

    0
  • #8 19 Paź 2014 19:32
    lysy1091
    Poziom 8  

    Chciałem być po prostu dobrze przygotowany:) No ale nic zdam się na łaskę i nie łaskę mechanika. Dziękuje za pomoc.

    0