Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jaki router kupić do karty pracującej w play?

kamea100 20 Oct 2014 07:48 2589 10
    kamea100
    Level 8  
    Witam.Mam problem z wyborem routera i przyznam,że jestem w tym zielona :cry: otóż mam dwa komputery(laptop i stacjonarny) przez cały czas korzystaliśmy z internetu poprzez modemy i tu jest następny problem,ponieważ komputery muszą być w przed pokoju(tam jest tylko zasięg) Chciałabym kupić router w który mogę włożyć kartę z dużym pakietem GB(z play) Proszę o poradę jaki byłby najlepszy router. Z góry dziękuję. :|
    Kamery 3D Time of Flight - zastosowania w przemyśle. Darmowe szkolenie 16.12.2021r. g. 10.00 Zarejestruj się
    matek451
    Conditionally unlocked
    Komputery czy router wcale nie muszą stać tam gdzie jest zasięg na dodatek słaby. Jeśli chcesz korzystać z internetu mobilnego w normalny sposób to musisz się liczyć z koniecznością zastosowania anteny zew. na wybrane pasmo, którą montujesz do modemu/routera. Zacznijmy od lokalizacji, skąd jesteś? Po drugie jaki masz modem i z jakiej technologii korzystasz w Play( 3G, LTE)?. Możesz do obecnych modemów dokupić router z ich obsługą i korzystać z sieci. Drugie rozwiązanie to zakup routera z wbudowanym modemem . Jaki budżet? jesli poziom sygnału jest niski to zakup anteny go poprawi, wzrosną prędkości i stabilność połączenia.
    kamea100
    Level 8  
    Witam ponownie.Korzystam z technologi 3G,na dodatek w miejscowości której mieszkam jest słaby zasięg(Bąblin k,Obornik wlkp.) i to mnie irytuje.Zastanawiam się nad Twoim drugim rozwiązaniem,mianowicie router z wbudowanym modemem.Fajnie by było gdybym nie przekroczyła 200zł. ale czym się kierować w wyborze tego routera? gdybyś mógł mi podać jakiś link do zakupu routera odpowiedniego dla moich potrzeb byłabym wdzięczna.