Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi A6 III - czy warto kupować?

lavinia11 21 Paź 2014 17:22 1116 13
  • #2 21 Paź 2014 21:15
    wichurewicz
    Poziom 24  

    To jest normalny przebieg dla diesla w tym roczniku.

    0
  • #3 21 Paź 2014 21:39
    andrzej lukaszewicz
    Poziom 39  

    Raczej nawet mało prawdopodobny, bo tylko 36 tys km rocznie. Jeśli autentyczny to można powiedzieć , że to okazja... I uwaga będzie malał z wiekiem auta, bo te 15-letnie mają po 180kkm.

    0
  • #4 21 Paź 2014 22:51
    elemen_th
    Poziom 29  

    Nie patrz na przebiegi tylko stan auta bo 90% i tak będzie kręcona.

    0
  • #5 22 Paź 2014 10:53
    lavinia11
    Poziom 9  

    Aha, dzięki. A na co konkretnie powinnam zwrócić uwagę w przypadku tego modelu?

    0
  • #6 22 Paź 2014 11:08
    elemen_th
    Poziom 29  

    Planujesz wydać parę zł, warto wydać te 200-300zł na wizytę w aso żeby dokładnie sprawdzili bo w takim aucie jak trafisz minę to popłyniesz niesamowicie.

    0
  • #7 22 Paź 2014 11:15
    113673
    Użytkownik usunął konto  
  • #8 22 Paź 2014 22:55
    mickemaster
    Poziom 27  

    Już widzę jak sprzedający płaci za usterki albo przegląd...

    0
  • #9 23 Paź 2014 07:03
    lavinia11
    Poziom 9  

    Dzwoniłam już do sprzedającego, dziś pojadę obejrzeć ten samochód i sprawdzimy go też w serwisie. Dziękuję za wszelkie rady, bardzo mi pomogliście.

    0
  • #10 23 Paź 2014 08:17
    mczapski
    Poziom 38  

    heniuś napisał:
    Umów się ze sprzedającym na wizytę w ASO.

    Trudno ASO uznać za autorytet (niestety). Osobiście w wielu przypadkach przekonałem się o tym. Ostatnio w pewnym ASO wyceniali mój samochód na okoliczność odkupu przy zakupie nowego pojazdu. I pomimo oceny na stanowiskach badawczych odkryli głównie te optycznie prezentujące się jak wgięcia blacharki, sypiący się tłumik oraz pocenie się silnika z racji podsączania z pod pokrywy zaworów co nazwali uszkodzeniem uszczelki pod głowicą i coś tam jeszcze. Ale za to koszty potencjalnej naprawy przekraczające oferowaną wartość samochodu. Więc chyba i w tym przypadku będzie śmiesznie.

    0
  • #11 23 Paź 2014 09:20
    113673
    Użytkownik usunął konto  
  • #12 01 Lis 2014 18:56
    jacek0503
    Poziom 21  

    Co do ASO. Swego czasu - jakieś 6 lat temu znajomy przyprowadził mi Seicento 1,1 z elektrycznym wspomaganiem kierownicy - cos ala Punto. Oryginalnie fabrycznie zamontowane no i pech chciał padł mi czujnik prędkości. No to ja wale do serwisu ASO Fiata i mówię co jest grane. Ze padł czujnik i trzeba go wymienić - byłem cwany poczytałem na necie o co chodzi- pali się kontrolka kierownicy i wspomaganie podczas jazdy wariuje. Pan mechanik spojrzał na mnie jak na waryjata i czytuje - "w życiu w tym czymś nie ma takiego czegoś jak wspomagania kierownicy". Żałuje ze z nim się nie założyłem naprawę bym miał za darmo. Nawet nie sprawdził w EPER. Dopiero po podniesieniu samochodu - suprise- jest czujnik. I to tyle. Pozdrawiam. J

    0
  • #13 01 Lis 2014 20:04
    nioop

    Specjalista AGD

    heniuś napisał:
    ...bo niedawno był w innym serwisie, który tych usterek nie znalazł..


    Pytanie czy owe usterki rzeczywiście były :) Bo ja nie mogę ani jednego dobrego słowa powiedzieć o ASO, wymyślają, wymieniają byle co, jak nie to to co innego. Mówią ze wymienili olej, patrze a stary filtr oleju jest wkręcony, nigdy nie otrzymałem starych wymienionych częsci itp

    0
  • #14 03 Lis 2014 11:24
    113673
    Użytkownik usunął konto