Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

mińsk 125 - brak paliwa w gaźniku po postoju

hary241 21 Paź 2014 18:40 2760 4
  • #1 21 Paź 2014 18:40
    hary241
    Poziom 5  

    witam ma problem mianowicie dojeżdżam do pracy motorem .problem tkwi kiedy po pracy próbuję go rozpalić nigdy nie ma paliwa w gaźniku i trzeba pompować co może być przyczyną i gdzie podziewa się paliwo

    nowy gaźnik w starym ten sam problem

    0 4
  • #2 21 Paź 2014 22:34
    pawel980
    Poziom 16  

    Jaki to jest typ gaźnika? W starych gaźnikach był przelew ręczny ułatwiający rozruch zimnego silnika, jeśli silnik pracuje normalnie i do gaźnika dochodzi paliwo z kranika to nie widzę problemu w twoim poście.

    0
  • #3 22 Paź 2014 06:51
    hary241
    Poziom 5  

    to jest taki gaźnik
    mińsk 125 - brak paliwa w gaźniku po postoju
    tak przelew ręczny ale gdzie jest to paliwo jak postoi

    0
  • #4 22 Paź 2014 09:14
    pawel980
    Poziom 16  

    To jest model K65C średnica gardzieli 26mm, dysza główna 165, mój silnik z tym gaźnikiem nie pracował poprawnie - wymiana dyszy głównej na mniejszą nie pomagała, w starszych modelach K62C dysza główna była z oznaczeniem 175 ale otworki w rozpylaczu (boczne) były znacznie większe (mogę zrobić zdjęcie) w tym modelu są mniejsze i silnik nie wykazuje takiej dynamiki. Najlepiej pracował mi z nowym typem gaźnika o śr. gardzieli 24mm ale na testy chcę zamontować gaźnik od yamahy dt 125 o średnicy gardzieli 27mm.
    Oto zdjęcie rozpylaczy tych gaźników:
    mińsk 125 - brak paliwa w gaźniku po postoju
    Po lewej stronie rozpylacz gaźnika K62C z dyszą główną 175 otworki są większe, po prawej rozpylacz gaźnika K65C dysza główna 165 jak widać otworki boczne są znacznie mniejsze.
    Sprawdzałem to otwór powietrza od strony filtra powietrza jest bezpośrednio połączony z owym rozpylaczem a mianowicie otworami przez które przedostaje się powietrze do gardzieli gaźnika w koło iglicy. Natomiast iglica zamyka/otwiera kanał w którym znajduje się na samym dole dysza główna paliwa.
    Kto może wyjaśnić po co one są i jakie mają zadanie pełnić, zaznaczę że moto był zrywniejszy na gaźniku K62C natomiast na K65C ma takiego muła bardziej, gaźnik wyregulowany (wolne obroty ładnie trzyma początkowo ładnie pracuje, lecz po dodaniu gazu nie ma tej dynamiki) ale tak po głosie słychać, że dostaje paliwa więcej albo po prostu powietrza mniej przez co mieszanka jest bardziej bogata.

    1
  • #5 22 Paź 2014 17:32
    hary241
    Poziom 5  

    wcześniej miałem k62c ale się rozleciał motor na k65c chodzi tak samo może nawet lepiej

    0