Witam mam Astrę G z 2003 1.4 16V Z14XE w której słychać cyknie którego intensywność wzrasta wraz z obrotami. Po osłuchaniu stetoskopem wyszło że coś stuka w 3 cylindrze na górze. Myślę że to są kasatory. Mam pytania w w związku z tym:
- czy podczas wymiany kasatorów wymienia się wszystkie czy tylko te które są miękkie (czy wszystkie bo niedługo reszt też poleci czy ktoś ma jakiś doświadczenie z Z14XE i kasetorami)
- czy podczas wymiany należy wymienić na nowe śruby do mocowania panewek wałków rozrządu (bo będzie trzeba je wykręcić żeby wyjąć kasetory)
- jakie uszczelki są potrzebne (pod pokrywę zaworów, oringi na wałki rozrządu (tęż należy wyminić?? i jakiej firmy są najlepsze) jakiej firmy uszczelka elring, payen, glaser??
- czy należy używać dodatkowo uszczelniaczy (sylikonu) pod uszczelkę pokrywy zaworów
Pozdrawiam
- czy podczas wymiany kasatorów wymienia się wszystkie czy tylko te które są miękkie (czy wszystkie bo niedługo reszt też poleci czy ktoś ma jakiś doświadczenie z Z14XE i kasetorami)
- czy podczas wymiany należy wymienić na nowe śruby do mocowania panewek wałków rozrządu (bo będzie trzeba je wykręcić żeby wyjąć kasetory)
- jakie uszczelki są potrzebne (pod pokrywę zaworów, oringi na wałki rozrządu (tęż należy wyminić?? i jakiej firmy są najlepsze) jakiej firmy uszczelka elring, payen, glaser??
- czy należy używać dodatkowo uszczelniaczy (sylikonu) pod uszczelkę pokrywy zaworów
Pozdrawiam