Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wybór nagłośnienia wokalowego (2500 zł).

Adinchuck 25 Paź 2014 02:43 1635 28
  • #1 25 Paź 2014 02:43
    Adinchuck
    Poziom 5  

Witam.

Zwracam się z prośbą do osób znających się na rzeczy. Otóż posiadam 2500zł, które w całości chciałbym przeznaczyć na nagłośnienie wokalu (myślałem nad zestawem POWERMIKSER + 2 KOLUMNY PASYWNE).

Jestem wokalistą w kapeli grającej rock'a. Obecne nagłośnienie, jakim dysponuję nie jest w stanie przebić się przez resztę instrumentów (bass, gitara, perkusja) w trakcie prób - głównie w tym celu zamierzam zakupić sprzęt. Zależy mi też na opcji +48V dla pojemnościówek. Problem w tym, że nie znam się na wzmacniaczach, czy kolumnach, dlatego postanowiłem zapytać tutaj.

Niestety nie znam specyfikacji obecnego sprzętu (to jakieś stare graty), poza tym, że kolumny (2) mają po 50W każda i nie są przeznaczone do takich zadań.

Pomieszczenie jest częściowo wytłumione (po amatorsku). Z naszych spekulacji wynika, że bedzie potrzebne przynajmniej 200W na stronę.

Proszę znawców o jakieś sugestie, ale zaznaczam, że jestem naprawdę zielony, dlatego warto mieć to na uwadze. : )

0 28
  • #2 25 Paź 2014 10:40
    JerzyPed
    Poziom 19