Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung R780 - padło zasilanie

25 Paź 2014 17:22 1068 7
  • Poziom 2  
    Witam. Od dłuższego czasu miałem najprawdopodobniej małe zwarcie w gnieździe ładowania, gdyż strasznie grzała się obudowa w jego miejscu, a wtyczki od ładowarki czasami nie dało się dotknąć (tak była gorąca). Laptop działał, więc nie myślałem o jakimkolwiek przeglądzie czy też wymianie gniazda zasilania. Niedawno gniazdo zasilania padło całkowicie, więc postanowiłem je wymienić. Kupiłem nowe i oddałem do serwisu. Po kilku dniach odebrałem laptopa ze sprawnym gniazdem i tu zaczął się problem, a mianowicie: Po zainstalowaniu baterii i wpięciu zasilacza laptop uruchomił się lecz ładowanie nie działa, a gdy "skończyła" się bateria po prostu się wyłączył. Według mnie, podczas nagrzania się płyty przez zwarcie mógł paść moduł zasilania.
    Teraz pytanie: Czy jest możliwość naprawy takiej usterki, czy też będę zmuszony do wymiany płyty głównej?? (koszt nowej ok 900 zł więc trochę mało opłacalne przy wieku laptopa -5 lat)
  • Pomocny post
    Poziom 20  
    Oczywiście ze ładowanie naprawia się. Co pokazuje miernik baterii przy włączonej baterii i ładowarce ?
  • Poziom 2  
    Brak ładowania. Po podłączeniu ładowarki dioda miga jednorazowo i gaśnie. Laptop działa na baterii, więc płyta jest sprawna. Orientuje się ktoś może czy takie usterki naprawia każdy serwis, czy raczej będzie trzeba wysłać do jakiegoś większego serwisu specjalizującego się w samsungach?? Ewentualny koszt naprawy??
  • Pomocny post
    Spec od komputerów
    MeMz0r napisał:

    Teraz pytanie: Czy jest możliwość naprawy takiej usterki, czy też będę zmuszony do wymiany płyty głównej??

    Oczywiście że do naprawienia.
    Reklamuj wykonaną usługę.
  • Poziom 2  
    Reklamacja nie wchodzi w grę, gdyż zleciłem jedynie wymianę gniazda zasilania
  • Pomocny post
    Poziom 20  
    Każdy na pewno nie naprawia. Dokładnie, reklamuj.
  • Poziom 2  
    Dzięki za pomoc. W poniedziałek pojeżdżę po serwisach i popytam
  • Poziom 20  
    Serwis mógł jednak sprawdzić poprawność działania i powiedzieć to tobie.